pondělí 28. dubna 2014

Změna v "tréninku" - cyklovýlet

V neděli se mi zachtělo udělat si trochu změnu a vymyslela jsem si výlet na kole. A abych měla klídek a pohodu, cácorku jsem nechala doma s tatínkem. Jenže to bych nebyla já, aby to nebylo aspoň trochu komplikované, takže plán byl, že já vyrazím v 8 ráno, malá zůstane s tátou doma a až budu cca hodinku od cíle, tak jim zavolám, oni vyrazí a sejdeme se na oběd a zmrzku. Zpět jsem se vezla autem.

Plán - 55 km za 3 hodiny :)


První kiks byl samozřejmě hned "na startu" - cácorka mě nechtěla pustit. Takže zdržení 25 minut. Skluz jsem ale docela dohnala na cyklostezce, kde to fičelo :) Ovšem opět přišla na řadu má komplikovaná povaha a "přeci nepojedu celou dobu po cyklostezce, navíc v neděli!" a rozhodla jsem se jet jinudy. No nebudu to protahovat. Volba trasy byla mírně řečeno nešťastná :-P Trochu bloudění, trochu nepohodlného terénu, trochu trémy a trochu nervů.

Celkové skore - 1x jsem se ztratila a jela blbě =  zajela jsem si 5 km ;), 3x jsem málem spadla (klipsny na šlapkách v kombinaci s úzkou vyjetou kolejí nejsou nic moc) a 1x jsem volala "příteli na telefonu" aby mi poradil kudy jet ;) 60 km, 3:45 hod ;)

Jezdíte rádi na kole?

P.S.: sporttester mi naměřil spálených 1600kcal ;) /6700kJ/ takže obídek, zmrzlinka ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat