pátek 23. září 2016

Jak se žije na pokraji šílenství aneb žena/matka zvládne vše

Novinek je plno...

Ze soukromého soudku...
V loňském roce se mě a cácorce otočil život vzhůru nohama. Rodina se nám rozpadla, stěhovaly jsme se, měnily školku, žily samy dvě v garsonce a bojovaly. Trénink šel pochopitelně do pozadí, kondička upadala a váha rostla. Stres byl neuvěřitelný, každodenní tlak mě zabíjel. Od prosince jsem se plácala v bludném kruhu depresí z náročné práce a pocitem uvěznění mezi 4 stěnami garsonky. Pak přišlo jaro a já se rozhodla udělat změnu. Zbavím se toho, co mě vysává. Ne, neposlala jsem dítě na celoroční pobyt ve školce, dala jsem výpověď a našla si nového a lepšího chlapa :) dítko se zklidnilo, protože cítilo, že se zklidnila matka. S novým partnerem jsem "vyvdala" i další dvě děti, raubíře kluky dvojčata. Každý druhý týden mám tedy na krku domácnost o 5 členech a řeknu vám, že oproti životu "já&cácorka na 27m čtverečních" je to rozdíl. Ale snažíme se to vše nějak zvládat a fungovat ;)

Ze sportovního soudku...
Pokouším se zas najít ztracenou kondičku, ale jde to pomalu a těžko. Není moc čas a energie. Ač mám každý den volno v době školky, stejně se mi nedaří trénovat jak by hlava chtěla. Poslouchám totiž své tělo a to si řekne samo, kdy chce běhat a kdy se na to necítí. Začala jsem zas víc cvičit, protože jsem na InBody zjistila, že nejen že šly tuky nahoru, ale šly i svaly dolů a to se mi opravdu nelíbí! Váhově jsem teď na 65kg, úplně spokojená nejsem, ale štěstí v osobním životě mi za tu trochu diskomfortu v podobě špíčku na břiše stojí!

Ze závodního soudku...
Tento soudek je prázdný :) po maratonu jsem běžela ještě Běhej lesy Karlštejn, ale tam jsem se trápila a usoudila jsem, že letos to na závodění není. Bohužel. Při každé větší akci se FB hemží natěšenými fotkami mých rozesmátých přátel v modroduhovém, ale já se držím svého předsevzetí a běhám jen charitu (Teribear, chystám se na 24běh).

A do budoucna?
Dobrá kamarádka mě oslovila s tím, že by se mnou chtěla absolvovat B7. Máme rok na to, se připravit. Mám rok na to, se dostat zpět do kondice a zvládnout to. A to bude můj cíl :) makat, abych Jitce neudělala ostudu. Momentálně jsem se rozhodla zamakat na svalovém základu, aby tělo mělo čím tu zátěž odmakat. Dál budu přidávat víc objemového tréninku ve smyslu chůze/běhu 20km+. A uvidíme jak to půjde :)

Sportu zdar a nebojte, když jsem já zvládla rozchod, roli pracující matky samoživitelky a zvládám péči o tři malý draky, tak i vy zvládnete cokoli ;) a abyste věděli, jak to u nás chodí, přidám občas nějaký ten střípek ze života trojmatky..nebo tripplematky, :)

39 komentářů:

  1. YoBit allows you to claim FREE CRYPTO-COINS from over 100 unique crypto-currencies, you complete a captcha one time and claim as many as coins you can from the available offers.

    After you make about 20-30 claims, you complete the captcha and resume claiming.

    You can click CLAIM as many times as 50 times per one captcha.

    The coins will stored in your account, and you can exchange them to Bitcoins or Dollars.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, já si občas také připadám jako, že se nacházím na pokraji svých sil, protože v domácnosti zastávám hodně funkcí. Na druhou stranu si to pak vynahradíme s manželem o víkendu, kdy si na sebe uděláme čas a vzhledem k tomu, že už jsou děti velké, tak můžeme vyrazit ven do přírody třeba na ryby :-) Na rybaření jsem právě nedávno objednala rybářské oblečení a těším se, až ho poprvé použiju!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tak to já když si potřebuji od svých milovaných dětiček odpočinout, vytáhnu malířské potřeby a několik hodin o nich vůbec nevím. Občas se to opravdu hodí, když mám nějaké povinnosti. Dceru malování dokonce tak uchvátilo, že si k narozeninám přeje malířský stojan, tak už po nějaké začínám pokukovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Doma občas potřebujeme nějakého pomocníka, doplněk nebo tzv. něco, co už tak běžně patří k domácnosti. Ať už je to prostírání, různé dózy, košíky, svíčky, aromalampy a tak dál. Domácnost není jen o tom, že se musí pracovat, ale taky je potřeba relaxace, aby se z toho jeden nezbláznil a v odkaze je vidět, že se to dá s lehkostí.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo tak to znám z vlastní zkušenosti a někdy je to opravdu šílené. Člověk by ale měl si někdy odpočinout nebo si udělat nějakou tu radost.
    Snažím se někdy domov zútulnit nějakou malou novou dekorací, koupit něco nového na sebe a nebo třeba i něco dětem. Hodně chodím tady https://www.slovensky-shop.cz/ kde najdu vše co potřebuju a už mám s ní i kladné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem byla na dně, když mě vyhodili z práce. Měla jsem a stále mám na krku hypotéku, a tak jsem byla psychicky zničená. Nevěděla jsem totiž, z čeho budu splácet, měla jsem před očima nejčernější scénáře. Ale pak jsem se jednoho dne probudila a rozhodla se, že už nebudu na nikom závislá. A tak jsem se do toho vrhla. Se založením s.r.o. mi pomohl manžel.

    OdpovědětVymazat
  8. Já vždycky říkám, že to chce klid a nohy v teple. Jasně, někdy toho je na manželku taky dost. Ale od toho jsem tu já, abych jí pomohl a ještě iudeálně udělal radost. Třeba naposledy jsem jí dal poukaz na piercing, který si už delší dobu přála. :) Ale nebyla si jistá, jestli s tím budu já spokojený nebo ne. Tak jsem jí jasně vyjádřil svoje stanovisko. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Nekoukali jste se třeba na to, že byste si domů pořídili krb, který opravdu nějak vypadá? Mám na mysli třeba designové krby, které z tohoto webu pořídíte za pěkný peníz a rozhodně se za to nebudete stydět. Já a můj milý jsme ušetřili peníze před lety a vyšel nás City tehdy asi za 55 tisíc korun.

    OdpovědětVymazat
  10. Málem jsem se zhroutila, když jsem na svém bankovním účtu viděla, že mi dcera objednala domů omylem bazén za 15 tisíc korun přes moji kreditní kartu. Nechápu, jak je možné, že se jí něco takového ve svých 14 letech podařilo, ale asi je to daň za tu moderní dobu. Jsem opravdu naštvaná na svoje dítě.

    OdpovědětVymazat
  11. Je podle vás normální, aby mi syn, který poslouchá rap a jede si skoro každý rok na koncert do Meziříčka začal tvrdit, že potřebuje půjčit peníze, jelikož by se rád naučil hrát na housle? Mně v tom smrdí nějaké podnikání, které špatně dopadne. Prostě si dělá za mými zády nějaké šmeliny.

    OdpovědětVymazat
  12. Potřebovala bych docela nutně naučit hrát na housle. Manžel se vrátil z víkendového pobytu s kapelou a říkal mi, že by chtěl udělat novou kapelu se mnou jako rodinou. Pravdou je, že v kapele jsem vždy chtěla hrát, tak proč to nezkusit, že? Talent určitě mám.

    OdpovědětVymazat
  13. Myslím si, že matka zvládne opravdu všechno. Já například musela zvládnout hledat práci v těhotenství a i to se mi podařilo. I když to teda bylo o nervy. Nebylo mi ani trochu dobře a myslela jsem, že už to nezvládnu. Ale nakonec nevolnosti přešly a já si našla skvělou práci z domova, ve které chci pokračovat i po tom, co mi skončí rodičák.

    OdpovědětVymazat
  14. Na pokraji šílenství jsem byla, když jsem zjistila, že můj přítel chodí na squash s jeho bývalou přítelkyní. No to jsem vyváděla. Věděla jsem moc dobře, že ona ho chce dostat zpátky, to jste neviděli jak jsem se zachovala když jsem je tam poprvé viděla. Scéna až na půdu. Zpětně mě to mrzí, měla jsem mu věřit.

    OdpovědětVymazat
  15. Ty moje děti jsou pěkní syčáci, to je teda pravda. Jsem s nimi šla na běžnou túru do hor a ony byly schopné za prvních 20 minut ztratit placky na batoh, které jsem jim nechala v jedné místní firmě nechat vyrobit. Stálo to přes 200 Kč a ony si z toho udělaly legraci. Bylo mi smutno.

    OdpovědětVymazat
  16. Moje kamarádka, se kterou často chodím na drink se mě teď nedávno začala ptát na věci, které jsem do ní vůbec netipla. Třeba přišla v úterý s tím, že by potřebovala poradit jak na piercing, do toho si s sebou brala knížku o (ne)zabíjení zvířat, návratu k pravěku a tak. Šílená proměna z městské holky.

    OdpovědětVymazat
  17. Na pokraji šílenství jsem byla před pár měsíci. Dovezli nám totiž z jednoho e-shopu nábytkové úchytky a já jsem zjistila, že nám dali nejenom úplně jiné rozměry, ale hlavně barva, kterou jsme si vybrali, byla úplně odlišná od té, která nám přišla. Jsem na ně moc naštvaná.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to klobouk dolů, že jste se z toho tak vyhrabala, ne každý najde sílu posunout se dál, ale Vy jako sportovkyně máte pevnou vůli jak je vidět :) Já mám depresi každou zimu, která pramení ze stále šedé oblohy, jednotvárnosti přírody a mě to ubíjí a netrpělivě čekám na jaro, až se objeví zelená tráva a květiny. Letos v zimě jsem si nakoupila asi čtvery letní šaty, tak moc mi léto a slunce chybělo a konečně je tady.

    OdpovědětVymazat
  19. Myslela jsem si jak zvládnu všechno v mém životě, ale také jsem na pokraji psychickému zhroucení. Totiž poté, co se nám republikou prohnaly ty silné bouřky se stalo další neštěstí. Byl nám vytopen sklep. No a sami jsme to samozřejmě nezvládli. Takže se musel povolat instalatér, který chtěl také peníze. Všechno je dnes tak drahé.

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem zůstala s dcerou sama hned po porodu a leckdy to opravdu nebylo jednoduché. Nejsem zvyklá si chodit někam na úřady pro dávky a prosit o nějakou tu korunu. Prostě jsem si našla dvě zaměstnání a měly jsme se dobře, protože dceři nic nechybělo a já byla šťastná, ale hodně unavená. Kamarádka mi doporučila denně užívat macu a já se po ní cítila velice dobře a vitální.

    OdpovědětVymazat
  22. Také jsem byla na pokraji šílenství v posledních letech. Kvůli tomu tornádu co se prohnalo Moravou jsem přišla o firmu na výrobu psí boudy a to byla celá moje vášeň. No a teď na mě ještě zaklepala banka že jsem zapomněla splatit nějakou splátku a je tam 60 procentní úrok..

    OdpovědětVymazat
  23. Nám se nedaří téměř vůbec ušetřit. Manžel říká že ani ta kapková závlaha by nám možná nemusela pomoct vyšetřit ty vysoké účty a zálohy na energie. Vůbec nechci rozjímat nad tím, co se asi tak stane za několik měsíců až všichni narazí na ty nové zálohy. To bude příšerné.

    OdpovědětVymazat
  24. Myslela jsem si dlouhou dobu že banky jsou to největší peklo do té doby než jsem poznala mého ex. On mě normálně vzal všechny prostředky v bance za pomoci platební karty a bankomat, a odjel pryč. To jsem v životě neviděla, strašný člověk. Naštěstí jsem ještě měla přes kryptoměnovou směnárnu a tak jsem nezůstala úplně bez peněz.

    OdpovědětVymazat
  25. Nechtěla bych se určitě dostat do situace kdy bych si musela někde na ulici půjčovat peníze. Já teď řeším hlavně to jak ty peníze které máme na účtě s manželem zhodnotit. Už mě napadly i ty p2p půjčky přes https://www.julu.cz, máte s tím někdo prosím zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  26. Já už se z toho opravdu jednoho dne zblázním a to nebude hezký pohled. Tak já dětem koupím naprosto nové ložní prádlo a ony vezmou tempery a během dvou minut co jsem na záchodě jej kompletně zlikvidují? To už ale opravdu není možné. Tolik peněz to přitom stálo!

    OdpovědětVymazat
  27. Říkala jsem si že když se takto s tím dítětem trápím, tak bych si aspoň mohla dopřát na sebe nějaké nové šperky, co říkáte? Je to zbytečné vyhazování peněz a nebo je naopak dobré že se sama sebe za tu námahu spojenou s výchovou nebojím odměnit?

    OdpovědětVymazat
  28. Já už jsem opravdu úplně bezradná. Můj manžel nakládá s rodinný rozpočtem přes ten jeho blockchain tak nešťastně, že jsme ani nebyli schopní přes P2P půjčky půjčit našemu kamarádovi. On nám řekl že mu přes https://www.julu.cz máme půjčit peníze a že nám to s úrokem vrátí. Ale manžel to někde prohrál v kartách snad nebo co.

    OdpovědětVymazat
  29. Můj syn rád od dětství střílel ze vzduchovky, kterou jsme měli na chatě. Proto nebylo žádným překvapením, když se ve dvanácti letech rozhodl věnovat se sportovní střelbě. Proto jsme spolu vybrali novou sportovní vzduchovku a k ní diabolky, optiku a další příslušenství. Nedávno byl na prvních závodech, na kterých se umístil na krásném pátém místě.

    OdpovědětVymazat
  30. Dovedete si představit, že jedna naše kamarádka ani neznala obchod - https://www.luceda.cz/pupyhou-zabrany/, který momentálně nabízí dětské zábrany? No to mě teda solidně překvapilo. Ona je přitom taková zodpovědná. Myslela jsem si že se o zdraví svých dětí teda stará víc, a ne toto..

    OdpovědětVymazat
  31. Někdy je opravdu náročné se domluvit s tím mým chlapem na tom co je podstatné a co se musí koupit do baráku. On mě neustále otravuje s tím že už se musí koupit nové zavlažování ale já si to nemyslím. To je strašně drahé takové věci. Já bych koupila nové křeslo do domu..

    OdpovědětVymazat
  32. Tak já vám teda nevím co po mně ten můj muž neustále tak asi jako může chtít. Koupila jsem mu na ty jeho RC modely už i dokonce nějaké speciální li-on baterie, ale on je stále nespokojený a říká, že si bude muset všechno nakonec zařídit sám.

    OdpovědětVymazat
  33. Já už se z toho mého chlapa fakt asi jednoho dne zblázním. On si opravdu myslí že si bude volat na Zámečník Praha 1 každý týden když jde z hospody nebo co jako? Místo toho aby si vzal klíče a nebo si dal o 3 piva méně, tak se raději vykropí a pak řve na celej barák že nemá klíč.

    OdpovědětVymazat
  34. Já se z toho mého Vojtíška asi už ale opravdu zblázním. Tak on mně řekne dva dny před karnevalem že se s kamarády domluvili a budou mít společný kostým? Já rychle na internetu objednávala dětský kostým spiderman, ale teda štěstí bylo že mně to opravdu doručili do druhého dne. On by byl hrozně smutný.

    OdpovědětVymazat
  35. Tak já už toho mého chlapa ale opravdu nedokážu pochopit. Co si ten člověk o sobě jako asi tak myslí? Tak já si ani nemohu koupit nový parfém a on zase vyhodí desítky tisíc korun za nové kurníky pro slepice? Přitom ví moc dobře že já tu havěť nenávidím.

    OdpovědětVymazat
  36. Říkám si vlastně proč si občas taková šílená matka jako vy nedopřeje nějakou chvilku pauzy? Dnes vám stačí jenom objednat jednoduše dřevěné masážní pomůcky a hned se budete cítit jako v sedmém nebi, no vážně. Jak to jinak vlastně jde teď nově s dětmi?

    OdpovědětVymazat
  37. Já když vidím kolik času ten můj syn stráví nad tím aby si alespoň jednou někde ve specializaovaném středisku vyzkoušel přijímačky nanečisto tak si říkám že to snad musí zvládnout. On ty testy běžně dělá alespoň na 80 %, tak to by bylo aby to nezvládl při stresu, ne?

    OdpovědětVymazat
  38. Já jsem také v jednom kole, nevím vůbec jak mám stíhat práci. S kamarádkami chodíme jednou za čas do sportovní kavárny kde sledujeme volejbalové výsledky, ale není to už ono. Od té doby co musíme v osm jít uspávat děti často ani nevidíme konec, škoda.

    OdpovědětVymazat