sobota 8. března 2014

Kdo jsi bez viny hoď kamenem

Internet  je fenomén. Internet vládne světu. Blogy, facebook, twitter, pinterest, tumblr atd. Internet je studnice informací. Internet je parádní místo pro sdílení čehokoli. Je anonymní. Z pohodlí domova rozhodujeme sami o tom, jak se na síti prezentujeme. Sami určujeme co na sebe práskneme a co ne. Na internetu se můžeme realizovat a pokud máme mindrák, můžeme si i hojit ego. A to spousta lidí bohužel dělá.

Čtu hodně zajímavých blogů týkajících se fitness. Holky jsou pro mě všechny vzorem v tom, že se informují, zajímají, studují. Poslední dobou plno z nich udělalo radikální změnu ve svém postoji. Monča, B*, Beautygloss (ačkoli u té to je už delší dobu co z domácího cvičení přesídlila do fitka). A schytaly za to často vlnu kritiky. Proč?? Že změnily názor? Že měly odvahu přiznat, že se třeba v něčem spletly a že to chtějí zkusit jinak? Co je komu do toho? Prd. Nic. Houby. A podobně. Grr. Nesnáším to, jak je každý nejchytřejší a jen kritizuje. Proč o tom píšu? Ani nevím. Asi že mě mrzí, že ty holky to musí číst a místo abychom jim byli vděční, že se s námi dělí o své poznatky, tak jim někteří čtenáři dají políček za to, že před měsícem měly jiný názor.

Takže zameťme si před každým kritizující komentářem sami před vlastním prahem, 3x se nadechněme a pak radši nepišme nic :-P

P.S.: neokomentovat neznamená souhlasit, tak se nebojte a klidně si kritiku odpusťte

P.S.2: konstruktivní kritiky se článek netýká, ta je naopak vítána ;-)

P.S.3: a teď ukamenujte mě, že jsem vás tímto článkem zkritizovala všechny :D Hezký víkend :-*

5 komentářů:

  1. Naprostý souhlas!
    Člověk se mění, jeho názory se mění, pořád je tam jakýsi vývoj. Ale toto těm zakomplexovaným anonymům těžko vysvětlíš. ;)
    Hezký víkend i tobě! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mě je hlavně člověk předurčen k vývoji stylem "pokus-omyl" protože bez toho by pokrok prostě neexistoval :-) hlavní je, aby anonymové neznechutili experimentátory, protože by společnost o hodně přišla! ;)

      Vymazat
  2. Taky souhlasím...ani nemůžu jinak, když se mě to týká :D Proto se někdy skoro bojím napsat o nějaké změně. Protože já věci měním často...a ráda. Nevyhovuje mi stereotyp a ačkoliv mám jisté zvyky, tak ráda zkouším nové věci - testuji, jak tělo reaguje, zda mi nový způsob nebude vyhovovat lépe. A kolikrát jsem nadšená po 2 týdnech, tak o tom napíšu, ale zrovna 3 týden začnu zjišťovat, že to není až tak dobré, jak jsem si myslela. A tak ve výsledku ty změny probíhají častěji. Ono důležité je hlavně hledět na sebe - a neřídit se tím, co si myslí jeden člověk. Na to už jsem za ty roky blogování taky přišla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo zrovna ty seš takový můj vzor co se týká odvahy přiznat "bylo to super, ale jdu dál". To že něco změníme neznamená, že jsme zklamali nebo zavrhli to staré...já třeba chtěla děsně odcvičit Body Revolution od Jillian Michaels. V půlce nudáááá, tak jsem to zabalila. Nejsem stavěná na dlouhodobé cíle, jsem spíš sprinter :D

      Vymazat
    2. Jo, taky to tak mám :) Když něco vzdát v půlce, tak prostě proto, že mi to nevyhovuje, nenaplňuje a akorát už mi to "překáží". Neberu to jako selhání, ale prostě posun zase jiným směrem. A na tom podle mě není nic špatného ;) A programy od Jillian nebo jiné bych asi taky nikdy neodcvičila :D Nemám ráda, jak mi někdo diktuje co přesně kdy a jak cvičit, natož když se to pak nějak pořád opakuje :D

      Vymazat