sobota 8. listopadu 2014

Kdyz telo vyhlasi STOP aneb regeneraci neni radno zanedbavat

Jsem nemocna. Uz to je katastrofa. Co je ale vetsi pruser, boli me zada. Teda noha,ale od zad. Beh? Nemozne. Cvicit? S omezenim. Duvod? Prilis malo odpocinku. Ale zacneme od zacatku. Prvni kdo onemocnel byla cacorka. Pritahla si virozu ze skolky a ja,ac jindy jedinec velice odolny,jsem to od ni po par dnech chytla. Ryma,kasel,bolest vseho mozneho a k tomu zada. Zada me zacala zlobit uz po City Trail zavodu. Bederni oblast mam bloklou a z toho mi to strili do nohy. Bohuzel v dobe virozy se to natolik zhorsilo,ze jsem byla nucena vyhlasit delsi a zodpovednejsi rest. Behat jsem nebyla 10 dni. Ani delsi ostrejsi chuzi momentalne nedavam. Predcvicovani jsem zrusila a nemakala jsem uz 11 dni. Po odezneni virozy posiluji aspon doma s cinkami ale je to bida. Takze tak. Vyhoda je,ze mam vic casu na malou a telo se aspon vyhrabe z nachlazeni....ale abstak mam teda solidni no...

Takze nepodcenujte odpocinek. Telo si ty chybejici dny relaxu scita a jednou si je stejne vybere a rovnou vsechny najednou :-/

Žádné komentáře:

Okomentovat