pátek 31. října 2014

Rychlé cvíčo aneb když cácorka marodí

Děťátko mi od středy kašle, takže nastaly krušné časy. Trčíme doma a ačkoli prcek se tváří v poho, ven fakt nemůžeme - chrchlá jak tuberák, nudli má snad už permanentně od středečního rána a občas i teplotu. No a jelikož jsme doma, tak odpadá po-o spánek. Pro mě tedy šichta 5:00 - 20:00 bez přestávky v jedné místnosti. Uf :) večer jsem tedy ve stavu "na pokraji kolapsu" a to je ten pravý čas na HIIT neboli vysoce intenzivní intervalový trénink. Dnes výjimečně bez pípacího kouče, ale na počty :)

P.S.: kdo by si chtěl vyrobit taky tak pěkný rozpis a nezná, tak zde : http://workoutlabs.com/custom-workout-builder/ - já pak generuji do pdf, udělám printscreen a v malování doplním co je mi libo :)


Jinak se mám tak nějak vycucle, protože jsem musela i čt a pá lekci holkám zrušit..ve středu jsem aspoň byla běhat a zítra snad vyběhnu opět (a v neděli taky, doufám), protože jsem si usmyslela, že na jaře zaběhnu půlmaraton..tak uvidíme.... ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat