čtvrtek 9. dubna 2015

Jak momentálně (ne)vypadá můj trénink a proč aneb co mě čekalo mě neminulo a je po srandě :)

Cácorce budou v srpnu 3 roky. Letí to. Jako blázen :) Už to není miminko, je to velká holka a má vlastní hlavu. A přestala spát poo. Grrr. Tím se mi docela zkomplikoval můj denní časový rozvrh a musela jsem trochu překopat plány. Jak tedy žijeme a trénuju?

Procházky
Skoro každý den chodíme 1-2x na cca 3 km procházku. S motorkou. Takže malá drandí a já jí zachraňuju před koly aut a taky zachraňuju ostatní obyvatele města před koly její motorky :D Trénuju tím rychlé starty a oběhávám si běžecké boty, protože jsem už zmlsaná a ani na ty popoběhy nic nepohodlného nesnesu.

Běh
Mám v Endomondu zkusmo nastavený jakýsi tréninkový plán na maraton a zkouším, zda ho zvládnu :) zatím se držím. Trénuju 5x týdně a Endo mi dávkuje jak kilometráž, tak případné tempo, intervaly apod. Týdenní dávka je cca 65 km. Většinou v pondělí, středa a čtvrtek kolem 8-11 km a o víkendech objem - sobota 15, neděle třeba 20. Zatím se mi daří o víkendech na tento rozpis napasovávat i závody :-P ale dávám tomu týden dva a předělám to, protože například 32 km za jeden výběh je pro mě asi už moc. No uvidíme.

Posilování
Bída. Není čas. Polední poločas kdy jsem si těch 30-60 minut krásně vystřihla už nemám, odpoledne běhám a večer se mi nechce. Rozhodla jsem se to nelámat přes koleno a prostě když to jde, tak si něco zacvičím a když ne, tak se svět nepos..nezblázní. Vychází to cca 3x týdně a snažím se, aby trénink paží převažoval.

Kolo
Hurá, jaro je tu a bude se dát zas drandit :) včera jsem si dala 2x9km - na pohovor ohledně brigády. Když brigáda dopadne, budu jezdit tuto trasu často a byl by to fajn doplněk k běhu. Uvidíme.

Cácorka leží = demoluje ložnici, takže konec rozjímání a jdu jí zkrotit...sportu zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat