středa 8. dubna 2015

La Sportiva Labské pískovce aneb 2x7,5km bahnem, ledem a skalami v Tisé

Pocházím z Prahy a tak Velikonoce nejsou zrovna moje srdeční záležitost. Ve velkoměstě se tyto svátky moc nedrží a jako ateista k nim nemám ani duchovní vztah. Proto pro mě závod v neděli před velikonočním pondělím nebyl problém a rozhodla jsem se, že si udělám výlet. Sešla se super parta kamarádů, kteří mě přibalili k sobě do auta a ve složení 5 lidí a 2 psi jsme v neděli 5.4.2015 v 9 hod vyrazili směr Tisá, kousek od Děčína.

Cesta utíkala ve velice dobré náladě. Squadra azůra sršela vtipem, pejsci byli hodní, nebloudili jsme, co víc si přát. Na místo jsme přijeli cca v 10:30 takže do startu v poledne času dost. Celkem pěkně se nám povedlo i zaparkovat a šup řešit co na sebe. Tisá je celkem v horách, na zemi ležel sníh a pofukovalo. Každý jsme asi 4x přehodnotili svou garderobu. Když vykouklo sluníčko, tak  jsme se svlékali, pak zas zalezlo a zas jsme se oblékali. Prostě srandičky.

Ve 12 hodin se začalo postupně startovat ve vlnách, abychom se na trase nepošlapali. Hned asi 300m od startu nás totiž čekal výstup skalních schodů. Zde se vytvořila příjemná veselá fronta :D Cestou jsme se vyhýbali německým turistům, kochali se výhledy, zdolávali schody, led, sníh, bahno a prudký táhlý seběh. Trasa byla velice náročná, jednalo se o můj první opravdový terénní závod. Okruh měl 7,5 km a já si ho střihla 2x :) spousta lidí měla v plánu půlmaraton, ale po dvou kolech občas někdo "vzdal", protože trasa byla opravdu velice těžká.




Nakonec se mi povedlo zaběhnout 15km trať v čase cca 1 hodina 46 minut, což bylo celkově 28.místo, 9.žena a v kategorii 5.místo ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat