pátek 1. května 2015

Malý milník v životě matky aneb návrat do režimu plus jedna běhací historka

Cácorce budou v srpnu 3 roky a mě se tím pádem blíží konec rodičovské dovolené. Jelikož jsem doma zpohodlněla a zblbla (no nebudeme si nic nalhávat, prostě to tak je), tak mě představa vykonávání jakékoli zodpovědné práce dost děsila. Další problém jsem viděla ve spěchu. Odvykla jsem si. Odvykla jsem si, že vstát se MUSÍ, že do školky se to MUSÍ stihnout na sedmou, že večer se naopak už nic stihnout NEDÁ apod. No a tak jsem to pojala po svém a vymyslela jsem pomalý rozjezd v podobě brigády. Nic náročného, čistá hlava. Jen prostě začít pozvolna. Já si začnu zvykat na časový press, cácorka na to, že se věci někdy musí dělat na povel a chlap na to, že někdy musí malou obsloužit celé odpo a ne jen než já doběhám. Zatím brigádničím 2 týdny a je to mazec, ale dáváme to snad celkem ok.

Včera jsem měla po pár dnech úplně volný den a tak jsem si na odpo naplánovala "objemový" výběh. Po večerech stíhám max 5-6 km a objem mi chyběl. K obědu jsem udělala sekanou. Vybíhat jsem měla kolem 15:15, takže jsem neměla obavu, že by neslehla. No, změna je ale život. V jednu mi chlap volal, že bude za 10 mnut doma a že můžu vyběhnout tedy o 2 hodiny dřív. Jelikož počasí hlásili všelijaké, rozhodla jsem se po této nabídce skočit a bez ohledu na sekanou jsem se tedy vyřítila ve 13:30 z domu. Sekačka se ozvala hned při úvodním rozklusu. Paráda, Endo mi nadělilo Cooper test neboli 5 min rozklus, 12 min běž naplno a 5 min výklus...no, aspoň mi nebylo smutno, sekaná mě provázela celý trénink :D nicméně po dokončení 22 minut trvajícího běhu mi to bylo málo. Najednou mě osvítil nápad. Vzpomněla jsem si, jak jsem běhat začínala. Netrénovala jsem běh, ale běh byl doplňkem a součástí mého tréninku. A tak jsem se rozhodla o návrat ke kořenům.

Ani nevím, jak mě napadlo co a jak, prostě impulz. Počasí tak akorát, cyklostezka totálně suchá a nikde ani noha, kolo nebo brusle. Paráda. Nebudu za blbce. A dala jsem si vždy po 1 km běhu 10 angličáků se žabákem místo výskoku a s lehem na zem při kliku. Tento blok jsem zopakovala 6x, takže pěkně 60 těchto "frog lay down burpees" a 6 km běh. Domů to pak ještě bylo 4 km souvislého běhu. A já po strašně dlouhé době zažila pravé potréninkové endorfiny a pocit opravdu dobře odvedené práce.

Z toho plyne, že minimálně 1x týdně bych ráda zas zapojila do běhání i všelijaké prostocviky, ať tělo nezakrní ;)

Hezký den, jdu pověsit prádlo a za hodinku sedám na kolo směr brigoška. Mám to 10 km tam, 10 zpět ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat