neděle 17. května 2015

Městský běh Brandýsem a Boleslaví aneb desítka o jaké se mi nesnilo

Ač mám raději terén, tak tento běh městem jsem vynechat nemohla. Běželo se v Brandýse nad Labem, což je od mého bydliště co by kamenem dohodil /a zbytek došel/ a tak jsem se s radostí v sobotu vydala na start. Počasí nám spíše nepřálo. Byť bylo pěkně, mraky tvořily tak trochu "deku" a bylo mírně dusno. Organizátor se moc nevytáhl, komentátor podával informace spíše zmatené /když už vůbec nějaké/ ale nakonec jsme v 16:00 úspěšně vyběhli. Závod byl na 2 okruhy, po asfaltu, ale běželo se mi od začátku moc fajn. Po 2,5 km jsem se chytla jedné slečny, která běžela pětku a rozhodla jsem se jí táhnout. Ráda běžím o fous před někým s pocitem, že mu jsem trochu nápomocná. Holčina běžela moc pěkně a já díky ní držela konstantní tempo. Po 5 km jsem jí zamávala, ona odběhla do cílové brány a já se vydala na druhé kolo. A opět na stejném místě, na 7,5 km, jsem potkala podobně běžící holčinu. Sladily jsme krok a běžely 2 km spolu. Ona mi pak utekla, ale na mostě přes Labe, kde mimochodem jeden chudák čekal na sanitku v kolapsovém stavu, musela vlivem horka zpomalit. A v cílové rovince jsem jí chuděru předběhla /za což jsem se hned v cíli omluvila!/.

Nakonec z toho bylo príma 2.místo s neuvěřitelným tempem pod 5:00/km, ovšem vyhlašoval se vždy jen nejlepší v kategorii, takže smůla :D

Za týden mě čeká větší nářez - 36 km na Šutru :D


Žádné komentáře:

Okomentovat