neděle 28. dubna 2013

InBody před těhotenstvím a skoro 9 měsíců po porodu

Dnes jsem si došla na InBody. Zajímalo mě, jak jsem na tom, když cvičím a taky mě strašně zajímala změna oproti době před otěhotněním, kdy jsem makala hodně a jedla málo.

Výsledek? Svalů mám naprosto stejně, tuku momentálně skoro o 3kg méně. BMI mi kleslo o 1 bod. Mám 19. Takže doporučení tohoto chytrého stroje zní  - nabrat 2,6kg svalů (jako před cácorkou) a nabrat 4,8kg tuku.

Potěšilo mě, že svaly mám i naprosto stejně rozložené jako před těhotenstvím. Tuky ubyly na celém těle, nejvíc na trupu. Což je taky fajn.

Před:
 Po:

A co z toho tedy plyne? Že můžu s klidem jíst jak jím a občas i hřešit, že cvičím dobře a že můžu (a měla bych) ubrat na švihadle (budu švihat 10 minut denně maximálně).

A za měsíc se dojdu přeměřit, jestli to má efekt :-P

Žádné komentáře:

Okomentovat