pátek 5. dubna 2013

Jak jde čas s výzvami

Utekl už nějaký ten pátek co jsem se pustila do výzev - 100 Burpees Challenge a 30 Days Squat Challenge (článek zde) a tak jsem se rozhodla podat malé hlášení. Výzvy mě baví a dávají mi zabrat. A burpees teda pekelně. Momentálně jsem dnes dodělala 39 burpees a 160 dřepů. Dnes jsem si na to vytvořila takový malý workout a to:

8x zopakovat:

  • 10 easy burpees (dělám bez kliku a bez výskoku, od začátku výzvy. Přiznávám to bez mučení a nestydím se za to!)
  • 10 squats - se zdvihem nohy do unožení
  • 10 squats
  • 10 bicepsových zdvihů oběma rukama najednou 3kg činky
  • 10/10 úklonů vestoje (miluju cvičit břicho vestoje)
  • 5 pánských a 5 dámských kliků
Hodilo to tedy 80 burpees (dotahovala jsem ještě resty z nemoci), 160 dřepů, 80 biceps zdvihů, 80/80 úklonů, 80 kliků :)

Pak jsem si dala takové poskakování - trochu "švihadla", trochu "krabů" (lezení jako krab na tricepsy a břicho) a celkově jsem se hýbala 45 minut.

Musím říct, že burpees už budu asi dělat jen touto formou, ovšem otázka je, jak zvládnu ještě cvičit Jill a Boba..?? :) No nějak to udělám, protože i když jedu svojí easy osekanou variantu, chci se k té stovce dopracovat. Asi jí pak nedám s ostatními holkami na čas, protože dělám poloburpees, ale to je přeci jedno! Hlavní je snaha a FORMA. Řídím se odjakživa pravidlem "Radši málo a pořádně než hodně a mizerně"!

Takže výzvám zdar a já jdu vzbudit malou, protože podvečerní spánek 17-18,40 je s ohledem na večerku v 19h poněkud moc :D

2 komentáře:

  1. to je krásný, jak se snažíš!! :)
    burpees dělám taky bez kliku, noa?! i tak je to husté! :) dneska jsem si dala volno a zítra mě čeká 39+40, to jsem zvědavá :D
    výzvám zdar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nazdar! ;) každý pohyb a každá snaha je lepší než nic, tím se řídím! :) a taky tím, že spousta holek mladších než já a bez dítěte by neudělala ani 10 těchto mých "easy burpees" :-P

      Vymazat