úterý 23. dubna 2013

Jak vařím ze zbytků - kuřecí maso se sýrem, smetanou a bramborami

Nevím, zda jsem se o tom už zmiňovala, ale jednu dobu jsem si objednávala 2x týdně oběd z jídelny. Polévka a pro mě 2 porce jídla=60,-Kč a to se vyplatí. Ale nějak jsem se toho přejedla a od tohoto týdne se opět musím o obídky pro sebe starat sama. Někdo rád vaří a někdo ne. Patřím do druhé skupiny. Ne, že by mě to obtěžovalo nebo rozčilovalo, ale rozhodně mě to nenaplňuje pocitem štěstí nebo jinými pozitivními emocemi. A proto vařím rychle a snadno a často "co dům dal". A takový je i můj "recept" na obědy na následující dny :)

Kuřecí maso zapečené se sýrem, bramborami a smetanou
(důvod této kombinace? Camembert a smetana před smrtí :D )

Ingredience:
  • brambory - syrové 550g
  • kuřecí prso - syrové 350g
  • eidam 30% 50g
  • camembert 50g
  • smetana 31% 200g
Brambory jsem oškrábala a nakrájela, maso jsem očistila a nakrájela. Obojí dala do pekáčku, posolila, popepřila, posypala česnekovým kořením z mlínku a přidala oregáno. Promíchala jsem to a pak jsem rovnoměrně posypala na kostičky nakrájenými sýry, zalila smetanou a fikla do trouby. Peklo se to dokud to nebylo hotové :D teplotu jsem měnila podle stavu brambor a pekla jsem "dozlatova"...



Jedna moje menší porce je 1/4 množství:
(pro větší jedlíky je třeba doplnit polévkou nebo zeleninou)
Energie: 1765kJ (celkem 7050kJ)
Bílkoviny: 27,5g (celkem 110g)
Sacharidy: 30g (celkem 120g)
Tuky: 21,5g (celkem 85g)

1 komentář:

  1. Tak toto děláme často, akorát v kombinaci s vepřovou kotletou. :))

    OdpovědětVymazat