pátek 31. ledna 2014

Inspirace k nepravidelné rubrice "HEC dne"



Včera se na facebooku objevil fajn krátký WOD - workout of the day a to ZDE na stránkách sportmotiv.cz 

Fotka: Sportmotiv WOD 30.1.2014, lze vytisknout+vypsat čas+zaškrnout kola.

Samozřejmě jsem se hecla (a přes mé sdílení další lidé) a zkusila to. Můj čas 9:08 není nejhorší a ráda se za pár dní zkusím překonat :-) Tento WOD mě inspiroval k dnešnímu vlastnímu. Jelikož jsem odpůrce zavádění anglických termínů (nic proti tomu že je ostatní zavádí, jen já sama se je snažím trochu omezit), rozhodla jsem se, že moje WOD se budou jmenovat "HEC dne" :)

Dnes jsem si vystřihla tedy jeden na ramena ;)

Tak co? Zkusíte to taky? Můj čas byl 12:02 a kliky jsem dělala dámské ;) Zítra a nebo jindy si dáme zas něco rychlého ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat