neděle 19. ledna 2014

Tabata a běh

Včera se nemohl konat standardní kruháč, tak jsem ty své parťáky hecla a vytáhla je na hodinku ven. Vymyslela jsem úplně jiný systém než cvičíme normálně a bylo to supr. Cviky jsem vybírala takové, abychom nesahali a nelehali na zem. Vždy jeden poskakovací a jeden statičtější.

Pro neznalce, tabata znamená 4 minuty=8 kol=20 vteřin cvičíme, 10 vteřin odpočíváme.

Základní model byl 4 minuty výklus střídaný 4 minutami posilování tabata stylem vždy AB cviky.

AB systém = 20 vteřin cvik A, 10 vteřin odpočinek, 20 vteřin cvik B, 10 vteřin pauza, 20 vteřin cvik A atd.atd. Odcvičíme 4 minnuty.


  • Běh
  • Tabata: dřepy s výskokem/úklony vestoje (lehčí varianta 1.cviku: dřepy bez výskoku)
střídání stran, bez zátěže
  • Běh
  • Tabata: nůžky/předkopy křížem (lehčí varianta 1.cviku: střídané výpady dopředu)
s dotykem křížem pravá ruka-levá noha
  • Běh
  • Tabata: přeskakované výpady do strany/sumo-koleno (lehčí varianta 1.cviku: statické výpady do strany přenášením váhy)
  • Běh
  • Tabata panáky/diagonální "kolínko" do vzpažení, střídání stran ob interval
bez balonu a místo podřepu zvednutí kolene
  • Běh
  • Tabata vysoká kolena/diagonální dřepy, střídání stran ob interval
bez zátěže

Cvičení zabralo celkem hodinu a já osobně jsem spálila kolem 600kcal.

2 komentáře:

  1. ty jim teda dáváš do těla a umíš si poradit se vším :) luxusní sestavička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komplikace neberu jako překážku,ale jako výzvu ;-) a každá změna v tréninku je super přínos. Aspon pro mě. Stereotyp nesnáším :-P trénink bylsuper,doporučuju vyzkoušet ;-)

      Vymazat