neděle 29. června 2014

Aktuálně ze života

Kde je to léto? Dnes jsem po delší době celý den bez cácorky (jela k babičce a dědovi) a chtěla jsem jít běhat. Smůla, prší. Buď máme vedra, nebo zas ošklivo, ach jo. No to je jen malá úvaha na úvod. Momentálně jsme 44.den samy a je to MA-ZE-C, to vám teda řeknu. Cítím se nejen jako nervóza, ale hlavně jako hovnivál. Fakt. Akorát moje kulička je jen pomyslná. Ovšem o to větší. Neustále před sebou valím kouli restů. Cácorka přestala spát po obědě, resp. s tím dělá cavyky no a tím pádem nemám kdy uklízet. Nemám kdy v klidu dát věci kam patří, protože ona je vzápětí zas vyndává a přemísťuje. Výsledkem není špína, to se mi daří ještě ukočírovat, ale chaos.

Cvičení je tak nějak v pohodě, cvičíme stále s maminkami 4x týdně a holky makají jako dračice, dělají mi radost. Nedávám jim nic zadara. Jen jsem zkusila změnu a víc poskakujeme (=rozuměj "kardio") a vypustila jsem bláznivé 10 minutovky na břicho. Když už izolovaně, tak cvičíme spodní záda podle tohoto super videa z fitnessblendera. Jinak jedeme stále celotělo sestavy, aby se nám ty naše postavičky rovnoměrně tvarovaly.

Kromě cvičení s maminkami zkouším trochu běhat, když je hlídání, ale to je opravdu jen výjimečně a taky si trochu po večerech cvičím s činkami. Odpadly mi kruhové tréninky a tím pádem i silový trénink, tak to musím dohánět. Momentálně zkouším hlavně nějak vyseknout bicepsy, opět podle videa, konkrétně zde, Tomáš Lukáš. Do včerejška s 3,3 kg jednoručkami, od zítřka zkusím zatím zkrácenou verzi (=jen 2 kola místo 3) se 4,3 kg a uvidíme.

stále je tam hodně práce

Cíl pro následující měsíce - být v klidu a věnovat se holčičce. Cvičit jak to půjde, jíst v rámci možností a pokud by se povedlo nemlsat, tak se zlobit nebudu :-P Ovšem s nervy na pochodu z té mé malé hyperdračice prostě na striktní jídelníček nezbývají nějak síly :) Nevadí, o nic nejde, svět nekončí zítra a já nemám důvod se hroutit. Zamakám...až na to budou podmínky ;)

Užívejte neděli, válejte se, já jdu najít deštník a místo běhu si těch 7 km aspoň dám procházku v dešti.


Žádné komentáře:

Okomentovat