čtvrtek 12. června 2014

Po dovolené aneb vytřískala jsem z dovči MAX

Jsme v pořádku zpět :) 5 dní s kamarádkami v Liberci ve skvělém penzionu U muzea - DOPORUČUJI!! Byly jsme 3 matky plus 3 děti (dvouleté) a apartmánu s oddělenými ložnicemi a obývákem s kuchyní. Takže večer šup děti do postýlek a pokec u vínka :) Ale popořadě. Dovči jsem se bála. Hodně. Byla to první dovolená s cácorkou, první kdy jsem jela sama bez chlapa, první s kamarádkami, první do penzionu. Jinak jsme jezdili s přítelem na moto dovolené po Evropě se stanem a motorkou :D

Odjezd trochu hektický - nočníky, motorky, židličky, kočárky, pleny, bábovky...no mazec. Do toho vedro. Ale proto jsme si vybraly Liberec, kam to máme hodinu. A moderní doba navigací je taky v tomhle fajn :) Ubytko jsme našly, naházely jsme tam věci a šly jsme se projít. Nebudu zabíhat do detailů.

Dovča byla aktivní, pořád nějaký program, jídlo v rámci možností vzorové a cvičení? No nebyla bych to já, abych si nevymyslela nějakou bejkárnu. Svaly jsem nechala odpočívat, ALE každý večer jsem si dala 5,3 km běh za 32 minut (běžci prominou, čas je ostuda, no). Pro holku z Polabí dost mazec ten terén teda :D



Nezhubla jsem ( bohužel ) ale ani nepřibrala ( UFF) takže jsem spokojená a jedeme dál ;)

Foto z dneška zde - co s tím spodním břichem sakryš....

Tímto převelice děkuji svým skvělým kamarádkám L. a M. za tu nej nej nej dovču a zároveň se jim veřejně omluvuju za svou bubákovskou povahu "..dobře, ale co když..." se pokusím vymazat ze slovníku ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat