čtvrtek 11. září 2014

Mé motto: "Rozhýbej své okolí!"



Dítě spinká a já tu sedím a plánuju :) samozřejmě, že plánuju SPORT, co jiného :-P Na sobotním libereckém závodě jsem se opět přesvědčila, že POHYB je to, co mě baví. Nebaví mě ale jen se hýbat, baví mě "rozhýbávat" své okolí. Baví mě motivovat lidi kolem sebe a baví mě jim pomáhat najít ve sportu a aktivním životě zalíbení. A proto jsem byla strašně potěšená, když jsem si mohla promluvit s organizátory sobotního závodu (ahooooj!) a zjistit, že do toho prostě musím jít! Mám velké plány a doufám, že moje svěřenky z matkocvíča mi pomohou je realizovat. No a abych se podívala JAK NA TO, zajedu si v sobotu na Petřín odběhnout 5 km Maminy Run , protože to je přesně to, co pro ty moje holky na jaro chci uspořádat u nás ;)

Jak cvičíme?
Mé hodiny jsou komorní a poloamatérské, ale jsou od srdíčka a s láskou sestavované&odpředcvičované ;) a holky si je zatím chválí. Mám jich pod svými křídly +/- 10 plus se nám tam motají dětičky :) cvičíme už víc jak rok a já se snažím hlavně o to, aby to holky bavilo. Z 95% sestavuji každý trénink nový a neokoukaný. Jen pokud se mi něco jooo povede, tak si to 2-3x zopákneme, ale jinak jedeme pokaždé něco trochu jiného. Dělám to zadarmo, ale to, že to holky pohltilo, je pro mě víc než jakákoli mzda ;) navíc si díky nim testuji svoje trenérské schopnosti. Ono udržet si věrnost klientů je podle mě dost zásadní a holky věrné jsou.

Takže v sobotu nechť se počasí vydaří a můžeme si běh náležitě užít!
(sakra a zas pojedu sama bez fotografa...)

Žádné komentáře:

Okomentovat