čtvrtek 25. září 2014

V blízké budoucnosti...



Začal podzim :( Ach jo. Nemám ho ráda a teď co mám cácorku tak se tyto antipatie prohloubily. Vstávat budeme za tmy. Odpoledne budeme mít krátké a zas bude tma. Venku fouká a dítě nechce nosit čepici. Začne bulet, že jí zebou ruce, ale rukavičky taky nesnese. Hřiště je orosené až do oběda a každé dopoledne tedy máme buď řev, že tam malá chce a nepustím jí tam a nebo komplet mokré a zabahněné boty..uf :)

A proto jsem si našla něco, na co se můžu těšit :) tím "něčím" jsou závody. Už zmiňovaných 10 km na Ladronce (RunTour, 4.10.) a 6km +dřepy,kliky,sprint v Brně (UNIVERSALMANIE.CZ, 8.11.) jsem doplnila o asi nejvýzvovatější výzvu - City Trail Run v Praze 19.10.2014. Jedná se o 16 km z Hellichovy ulice přes Petřín až do Bohnic :)

Mapa
Na závod jsem se rozhodla jít navzdory jeho náročnosti proto, protože miluju výzvy. Je to 16 km, ale nebojím se. Limit 3 hodiny bych měla zvládnout a to je hlavní. Chci to zkusit. Stále hledám "to" co mě vyloženě bude bavit. Nejblíž mému šálku kávy je UNIVERSALMANIE.CZ jako běh s posilováním, ale tento městský běh by se mohl taky dotknout mého sportovního srdíčka.

Jinak bojujeme s cácorkou den za dnem a návrat táty se konečně začíná blížit - přiletí na přelomu listopadu a prosince, takže už vlastně skoro za dva měsíce :)

Jo a jinak zklamání, za 4 měsíce snahy o progres na pažích efekt nula:

3 komentáře:

  1. žádná změna? hceš lejsknout?? co to rameno, delťák, nevidíš ho??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju kočko. Už jsem se trochu vzpamatovala :D to víš, já a moje "nic-mi-neni-dost-dobrý" stavy :)

      Vymazat
    2. no proto :))) takový stavy nechci slýchat! :)

      Vymazat