sobota 21. března 2015

Craft Rungo Pětky přes ty tři tydýty aneb 2 kola přes vražedné navážkové kopce

21.3.2015 (mimochodem v den narozenin mého chlapa) jsem si šla zaběhnout zas jednu terénní libovku. Jednalo se o 2.ročník závodu v Milíčovském lese, kde se běžela krásná 5 a 10 km trať. Záludností byly 3 tydýti na konci 5 km okruhu. A co jsou zač? Navážkové kopečky. Prudce nahoru a prudce zas dolu a to celkem 3x hned za sebou. Uf. Nicméně počásko se moc vydařilo a navzdory předpovědi bylo nakonec kráásně. Atmoška předstartem díky lidem z Rungo skvělá. Humor, skvěle zorganizované zázemí, rozcvička a přehledně značená trať.

Start 5 km a 10 km byl rozdělený, abychom se na trati nepotkávali a i to bylo fajn. Vybíhalo se po rovince, pak malé stoupání, první seběh a rovinka. Lesem se běželo parádně a ačkoli trochu foukalo, stromy nás krásně chránily. Moc se mi líbilo, že se běžel okruh, to mám ráda. Ovšem ne 2x :D nerada vím, jak daleko od cíle se nacházím. Ale závod jsem si moc užila a i ty muldy jsem zmákla. Nahoru jsem většinou šla, abych šetřila síly. O to víc jsem se posnažila v sebězích a dohnala tam většinou ztrátu.

Obrátka byla v místě startu a přibíhalo se k ní po delší rovince. To bylo fajn nebýt protivětru, brr, nesnáším ho. Druhé kolo jsem běžela už o trochu pomaleji a samozřejmě s větším soustředěním. Kopečky daly zabrat a čekaly mě ještě jednou. Jelikož jsem věděla, že před cílem mě čeká rovinka s protivětrem, tak jsem se do kopců opravdu šetřila. Nechtěla jsem v cíli odpadnout.

Finiš se mi docela povedl, i sprintík jsem vypotila a bylo z toho 84.místo z 224, 6.místo v kategorii (z 53) a i 6.místo ze všech žen (z 62), což si myslím, že je dobrý výsledek :)

Tak zas za rok, Rungoráci :-*


Žádné komentáře:

Okomentovat