pondělí 14. října 2013

Jak cvičím doma - fitnessblender.com

Asi každý z nás má vždy ve cvičení své "éry". Já rozhodně ano. Mám vždy období, kdy nějakého trenéra/styl cvičení miluju a věnuju se mu a pak najednou střih a přeladím na jinou vlnu. Začínala jsem se Zuzkou Light v době Bodyrocku, pak jsem si sestavovala cvičení sama, pak přišlo těhotenství a poporodní doba bez cvičení, pak Jillian, Bob Harper, Shaun T., XHIIT a teď momentálně je mou láskou dvojka Daniel&Kelli alias http://www.fitnessblender.com/ :)

Site Home
 

Jejich cvičení je neuvěřitelně variabilní a pomocí vymakaného filtru na jejich stránkách se krásně vyhledává. Zadáte si:
1.úroveň cvičení ze škály 1 až 5
2.část těla, které se chcete věnovat - horní, střed těla, spodní, celé tělo
3.délku trvání tréninku v minutách
4.jakého typu má cvičení být
5.rozmezí kalorického výdeje (což je ovšem velice nepřesné, protože každý spalujeme jinak)
6.vybavení potřebné ke cvičení - pokud necháte prázdné, tak vyskočí všechna cvičení, ale pokud máte jako já doma jen činky a fitball, tak zaškrtnete "no equipment", "dumbbell" a "Physio-Ball" a je to :)



Cvičení mě zatím skoro pokaždé bavilo. Pravda ale je, že milovníci úderné hudby asi nebudou spokojeni - videa jsou naprosto bez hudebního pozadí. Pouze s komentářem Daniela. Takže sledujete jeho nebo Kelli jak cvičí, vidíte i odcvičený čas a slyšíte pokyny. Mě osobně to momentálně vyhovuje :)

Jelikož mám doma jen 2 jednoručky a balon, tak hodnotím cvičení s tímto náčiním plus cvičení vlastní vahou. Vše super. Cviky s činkami jsou často prokládané kardiem a nebo sestavované do super setů, což je bezva, protože v tom sama moc chodit neumím a netroufám si :) 

Cvičení si můžete buď sestavit sami z kratších celků zaměřených na partie dle vašich preferencí a nebo si vybrat nějaké dlouhé komplexní (zkoušela jsem dvě trvající přes 80 minut a bylo to super).

Takže kdo chcete vyzkoušet zas nějakou tu změnu, šup na vyhledávač cvičení a jdem na to!

Žádné komentáře:

Okomentovat