čtvrtek 3. října 2013

13,5 měsíční (ne)štěstí a matkocvičení

Cácorka má nějaké divoké období...začíná chodit na nočník a začíná mít svou hlavu.. UFFF! Je to mazec. Nočníček jí děsně baví, protože je za to chválená. Ovšem zatím zvládá do nočníku pouze malou potřebu. Tu velkou trousí jen tak mimochodem po koberci :D no nic, dokud to jde sebrat, tak mi to až tak neva ;)

Taky začíná zrychlovat svou chůzi. Není to sice ještě běh, ale bohužel je to občas nad její síly, takže padá. A rovnou na nos. Momentálně vypadá jako sob Rudolf a nebo alkoholik, vyberte si co je vám bližší ;)

Abychom se doma nezbláznily, tak chodíme na takzvané matkocvičení maminek s dětmi. Maminky cvičí (já jim předcvičuju) a děti se prdelí okolo (a prudí když cvičíme na zemi břicho a podobně). Původní parta cca 4 maminek se mi rozrostla na 10, takže jsem musela zavést druhý termín a už předcvičuji 4x týdně. Makačka. Jsou to sice moje sestavičky dřepů, výpadů, vzporů a celkově posilování s půlkilovkami  inspirované XHITem, Blogilates, Zuzkou Light, Jill a Bobem plus občas Shaun T., ale i tak je to pro mě makačka. Sestavuju to vždy na celé tělo a jelikož holky potřebují hodně dozoru, motivace a "buzerace", tak spaluju za 60 minut podle sporttesteru kolem 500 kcal. Uf. Ono cvičit, mluvit, hulákat, hecovat a motivovat zároveň, plus umravňovat děti (a maminky, když kecají místo cvičení) je docela fuška ;) Ale baví mě to. Doma už toho moc nenacvičím, protože ve volné dny chodím na kruháče.

Doufám, že příjemný podzim nám ještě nějakou dobu vydrží a bude se dát chodit i nadále na procházky ;)

5 komentářů:

  1. Teda ty si užíváš plnými doušky. :D
    To předcvičování musí být supr! :)) Nepřemýšlela jsi někdy nad tím, že jak bude holčička třeba větší, budeš se tomu věnovat "profesionálně", třeba že by sis udělala nějaké kurzy a předcvičovala pak v nějakých fitness centrech? :)) Mě osobně by to třeba děsně bavilo, i když jsem takový asociál. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně uvažuju o kombinaci kurzů Instruktor kondičního cvičení a Výživový poradce. Můj sen by bylo působit v nějaké centru pro maminky s dětmi. Dělat hodiny cvičení a poradenství v jídle, k tomu tam mít koutek pro děti a tak...jenže kurz stojí jeden 10 tisíc plus by byl potřeba řidičák, takže investice 30 000 Kč a to by se vracelo dlouho..takže zatím se věnuju kamarádkám a studuju na netu a v knihách :)

      Vymazat
  2. Ty jsi tedy akcni :-) Ale je to super se k necemu takovemu vyhecovat, mas muj obdiv! Jinak mala zacla komplet chodit na nocnik vcetne velke az nejak kolem 20. mesice, ve 13. jeste vsecko hazela do plinky, takze Rozarka je fakt sikovna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozna jsem trosku Tvoji dcerku prejmenovala, vlastne ani nevim, jak se jmenuje :-)

      Vymazat
    2. Dcerka je cácorka obecná, jméno tu nepadlo, jmenuje se Linda :) Ona je hodně napřed - v 10,5m chodila, už začíná říkat slůvka (mimi, svítí, kytí a podobně) a motoricky je celkově hodně šikovná :)

      Vymazat