sobota 4. října 2014

Run Tour 10 km

Dnes byl opět můj závodní den :) tenkrát Run Tour 10 km na pražské Ladronce. Ráno počásko super, na místo jsem dorazila s velkým předstihem a proklínala se, že táhnu termo triko s dlouhým rukávem a mikinu. Během čekání jsem si vystála frontu na koupi trička závodu za 100 kč, které šly na nadaci Leontinka. Pak fronta na záchod. Fronta na převlékárnu. Fronta na úschovnu. Fronta opět na záchod. Rozhýbat se, protáhnout, rozklusat. A najít start :) při všem tom seznamování s novými běhavci jsem se nějak zapomněla zorientovat, ODKUD se běží :D

Start jsem našla a zařadila jsem se po zkušenosti z Night Runu spíš do středu davu 1000 závodníků. Netrpělivé čekání posledních pár minut, nastavení aplikace v mobilu a START.

Děkuji spoluběžci Lukášovi, který se rozhodl obětovat svůj výkon a celou cestu běžel metr přede mnou a táhl mě. Povzbuzoval (od 5.km bylo potřeba) a motivoval. Tempo, které jsem díky němu nasadila a i vcelku udržela bylo rychlejší než mé obvyklé. V jednu chvíli teda bohužel ani zlý pohled nepomohl a nepřidala jsem, za což se omlouvám, ale před námi byly ještě 3 km a já jsem se bála se vyšťavit.

Běželo se mi dobře, zlepšila jsem si osobák a příští 10 km závod už snad pod 50 minut ;)
Čistý čas 51:07 / 10 km
508.místo/z 948 závodníků (chlapi+ženy)
82.místo/z 309 žen do 39 let
100.místo/z 377 žen v závode



2 komentáře:

  1. Ty ses s tím běháním nějak rozjela! Šikulka. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utíkám z mateřské a snažím se překonat v něčem co mi nešlo ;)

      Vymazat