neděle 19. října 2014

City Trail Run 2014 aneb 16 km hore-dole-kopcom

Tramtadadáá, tramtadadáá, mám to za sebou :) Dnes jsem běžela něco, na co jsem se moooc těšila a to City Trail Run . Jednalo se o závod na 16 km s převýšením 440 m. Start pod Petřínem a hned pěkně zvostra nahoru, pak schody, vrstevnice, dlažba, Jelení příkop, silnice, Letná, Stromovka a první prudký seběh, Troja a Botanická zas nahoru a v Bohnicích lesem nahoru i krpálem dolů pěšinkami. :) Byla to paráda.

Start byl pro mě poprvé ochutnávkou "vln" - z důvodu náročnosti terénu a úzkých míst se startilo v rozmezí cca 2,5 minut po 100 lidech. Já měla číslo 495, takže jsem běžela v 5.vlně. Ráno byla dost kosa a tak jsem se oblékla poněkud více - spodní termo tričko s dlouhým rukávem, na to svrchní s krátkým a na nohy poprvé Tchibo dlouhé legíny. Holky v koridoru mě strašily, že mi bude po výběhu na Petřín vedro, ale nebylo. Nahoru jsem statečně běžela. Sice velice opatrně a pomalu, ale jelikož se jednalo o můj první závod tohoto typu a obecně nastoupáno nemám (Polabí no) tak jsem se šetřila. Na rovince a při sebězích jsem se snažila máknout, ale opatrně, abych neuklouzla a nebo se nepřepálila v začátku. Zapla jsem si v mobilu RunKeeper, ale nesledovala ho, abych běžela intuitivně a ne "s berličkou" mobilního kouče. Orientovala jsem se podle občerstvovaček a ofiko značení vzdálenosti. Na Letné, po 5 km, jsem cítila, že je to dobrý, že to dám :) sil bylo super mega hodně a horko mi nebylo pořád vůbec, protože mlha zůstala stále nízko.

Na první občerstvovací stanici jsem si nic nedala - vím ze zkušenosti, že pít ani na 15 km nepotřebuji a naopak mě tekutina tlačí a jonťák by se "vracel". Běžela jsem zvesela dál a na předávce štafet (někdo běžel 8+8km štafetu) jsem taky nápoj odmítla. Předávka byla ve Stromovce, tam se běželo moc fajn. Pak lávka do Troji a šup krpálem nahoru Botanickou zahradou mezi vinicemi. Stále jsem běžela i do kopce :) Nahoře opět občerstvení (10.km), kde jsem si lokla jonťáku, protože přeci jen 15 km po rovině je něco jiného než ty stoupáky a klesáky co jsem běžela dneska. (mimochodem bylo vtipné poslouchat, jak v kopcích všem pípají sporttestery /že jsou vysoko s tepem/ a gps hodinky /že jsou pod tempem/ :) ). V Bohnicích nás čekala nejtěžší část trasy - pěšinky s bahnitým povrchem, ostrý seběh stráně a pak jeden táhlejší stoupák 3 km od cíle. Cíl se nacházel v areálu Bohnické léčebny a předcházel mu několikasetmetrový úsek mírného stoupání, což byla výzva :) ale hrdě jsem do cíle trochu sprintla a čas 1 hodina 28 minut 4 vteřiny beru jako velký úspěch :)

Umístění tedy 67.místo ze 197 žen; mužů běželo 567 a předběhlo mě jich 448, takže celkové umístění 515.místo, ale mezi ženami jsem dopadla docela dobře :)



TOHLE JE MOJE KREVNÍ SKUPINA, TOHLE CHCI BĚHAT! Sbohem (nebo aspoň částečně) rovinky po silnici, já chci teréééén!

Žádné komentáře:

Okomentovat