sobota 27. června 2015

Chlubící okénko aneb těsně před zásadní změnou v tréninku jsem na sebe hrdá a děkuji!

Většinou se moc nechlubím a i dnes bych našla prostor ke zlepšení v závodě Salomon City Trail, ale i tak se tady veřejně chci pochválit...:
11km city trail a čas 1:03:03
celkově 192.místo z 352 doběhnuvších bez ohledu na pohlaví a věk
v ženách 12.místo z 89 bez ohledu na věk
v kategorii 9.místo z 59 do 34 let....

Každý závod je jiný a na všechny jsem hrdá..Byla jsem už v kategorii první (Kokorace 9km běh+16km kolo), byla jsem druhá (Brandýs čtvrtmaraton 10,5km), byla jsem třetí (Borecký půlmaraton 21,1km), byla jsem čtvrtá (Poděbrady 8km), pětka mi chybí, byla jsem šestá (Tydýty 10km), byla jsem sedmá (Stromovka 12h, 71,5km)...Byla jsem na různých místech a to i doslova a cítila jsem se při závodě, před ním i po něm už všelijak ale nikdy ne vyloženě ŠPATNĚ.

Děkuji své rodině, děkuji přátelům, děkuji svému tělu, že toto mohu prožívat.....

1 komentář:

  1. Jsem opravdu hodně šílená když investice s měsíční splátkou okolo 7 % považuji i v době zvýšené inflace za opravdu dobrou věc? Já třeba jedu přes www.julu.cz a nechtěla bych vlastně asi ani zkoušet nějakou náhradu, no vážně ne. Jsem tak moc spokojená, až je mi to někdy nepříjemné.

    OdpovědětVymazat