sobota 27. června 2015

Salomon City Trail aneb 2 x 5,5km kopečků

Dnes jsem si zas střihla jednu šílenost. Už nevím, kdo mě do toho uvrtal. Mé báječné kamarádky Bájenky? Nebo můj odvážný běžecký parťák Trhlejší? No, ať tak či onak, rozhodla jsem se, že do toho jdu a tak jsem tedy dnes vyrazila směr Koleje Strahov.

Přijeli jsme do prostoru startu s příjemným předstihem a vyzvedli jsme si startovní čísla. Doladili garderobu a šli v prima atmosféře čekat na start. Počasí fajn, pod mrakem, ale nějak dusno...to se ukázalo být na trati dost na překážku. Během čekání jsem se pozdravila se stále se rozrůstajícím okruhem svých běžeckým přátel. Je to paráda, někam patřit a na každé akci najít lidi se stejným koníčkem a mít si co říct. Díky pokecu s 2859 lidmi čekání na start uteklo jako voda a prásk! Běžíme.

Standardně těžké nohy. Zásadně a nepoučitelně se nerozběhávám. Beru to z čisté vody rovnou do plnejch a první 2-3 km se většinou trápím. Tady jsem se trápila celou rovinku po startu, až k prvnímu seběhu. Cestou jsem s vypětím sil doběhla Trhlejšího, který se rozběhal a proto mu to po výstřelu běželo svižněji. Nicméně nakonec jsem se soustředila na tempo mě pohodlné a běžela si podle sebe. Seběh, rovinka, seběh, seběh, první kopeček nahoru a v půlce vzdávám. Do kopce JÁ totiž neběhám :-) První půlka okruhu byla ve znamení "víc dolů než nahoru", ale jelikož cíl byl v místě startu, bylo jasné, že ty seběhy se nám pekelně vymstí. A taky že jo. Závěrečných 500m pouze nahoru bylo vražedných. Fajn, ještě schůdky a šup na druhý okruh. I ten jsem zvládla se ctí a bez ztráty kytičky v podobě pádu, naštěstí. Ani koleno nezazlobilo, yeees! Druhý výšlap brutálního kopce, podruhé schůdky, tvrdě je vybíhám v domnění, že za nimi je přeci cíl!!! Píp, pípla časomíra. A nic. Ovace žádné, lidi nikde...no protože cíl je až za zatáčkou! No hrábla jsem si na dno, ne že ne. Doběhla jsem tak zpocená, že jsem měla strach, že mi povolil močák jak mi tekl pot čůrkama až po kolena. Dusno bylo. Drsno bylo. Ale ten čas, TEN ČAS, za to stál!




Ofiko: 11 km, 500 m převýšení a můj čas 1:03:03, 192.místo celkově, 9. v kategorii!!!

2 komentáře:

  1. To je skvělé umístění. :) Aspoň myslím. My teď máme bohužel trochu jiné starosti, protože kvůli rekonstrukci domu, který jsme koupili, máme nějaké dluhy a ty se nám nedaří splatit. Už nám vyhrožují i insolvenčním rejstříkem, tak doufáme, že se z toho ještě letos nějak vyhrabeme a nastavíme splátkový kalendáře. Ale je fajn si občas přečíst i něco pozitivního. :) Díky za to a ať se vám daří! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neverquest Titanium | Best Seller in the world for T-Shirt
    T-Shirt buy metal online with columbia titanium jacket All-New Customers. stiletto titanium hammer Shop the best T-Shirt brands in the online stores, everquest titanium and upgrade your collection! 2018 ford ecosport titanium

    OdpovědětVymazat