středa 3. června 2015

Co mne čeká a jak se na to připravuji aneb bojím se Stromovky, ale dám to!

Jeden z mých nejbláznivějších počinů se kvapem blíží. Už za 10 dní. Stromovka a 12 hodinový běh. 12 hodin na to naběhat co nejvíc kilometrů. Sebepřekonání. Mám z toho respekt den ode dne větší a větší. Na akci jsem se přihlásila společně s kamarádkou a mým budoucím parťákem na Výzvu Krušné hory, který je ještě trhlejší než já a trénujeme teď často spolu formou nějaké pěkné závodní akce (např. Kokořínskem cestou necestou). Na akci typu Stromovky se nedá připravovat chvíli dopředu. K takové akci musí člověk tak nějak směřovat a až při jejím zdolávání se ukáže jak na tom jsem.

Trocha čísel:

  • nejdelší běh: 35 km Šutr, terén, 4 hodiny
  • nejdelší silniční běh: 35 km Mosty s kamarády v pohodovém tempu, 5 hodin
  • nejdéle trvající závodní aktivita: Horská výzva Jeseníky, 36 km, 8 hodin
  • měsíčně naběháno poslední dobou: 200-250km
  • měsíčně najeto na kole poslední měsíc: 300-350km
  • omezeno posilování :-(
Můj cíl: uběhnout za 12 hodin 50 km. ALE hodně bude záviset vše na počasí. Pokud bude kolem 30°C tak mi bude stačit výkon skromnější.

S tím, jak šla teplota nahoru, šla kilometráž mých běhů dolů. Poslední dny běhám spíš kolem 5-10 km, protože odpo se víc nedá a ráno zas víc nestíhám. Tak uvidíme, jak se mi Stromovka povede ;) Poslední 3 sportovní počiny jsem pojala jako duatlon - dojet nějak na kole, něco odběhnout a na kole zas zpět, tak snad i to se na kondici projeví (pozitivně).



Sportu zdar!

1 komentář:

  1. Jéé, Vám to moc sluší i při sportu! To se máte, já vždy, když sportuji, tak vypadám jako totální blázen. Bohužel mi nepomohlo ani nové sportovní oblečení (legíny, sportovní tričko a i boty, které jsem si nedávno koupila v jednom online second handu. Oblečení je to krásné, ale sluší jen dokud nezačnu sportovat! :D

    OdpovědětVymazat