čtvrtek 11. června 2015

Nevšední všední dny aneb cácorka nemůže do školky

Dítě marodí. Ovšem poněkud nestandardně. Měla jednodenní horečku a průjem, ovšem ve výtěru byl campelobakter (salmonelová infekce), takže i po odeznění komplikací nesmí dítě 3-6 týdnů do školky a já na brigádu (v potravinářství). Paráda. Další príma okolností je, že nesmí do bazénu (jen do svého na zahradě, ale do toho nesmí pro změnu vlézt nikdo cizí) a neměla by ani do Zoo a podobných míst, aby tam náhodou nemusela kakat a neohrozila tím ostatní návštěvníky průjmovou infekcí. Jak tedy trávíme dny? Spolu. :) je to fuška. Chodíme na procházky, jezdíme na "velikém kole"=tahám 20 kg na horském kole a dřu jako mezek s povely "Hychle maminko, hychle!" za zády :D . Taky chodíme na procházky, kdy si zas zaposilují paže. Malá jede nutně na Davídkovi, což je její 3 kg vážící odrážecí kolo. Jdeme na nákup a já pak nesu na zádech 5 kg batoh s nákupem, v ruce 3 kg kolo a nejlépe ještě na koni nebo v náruči 17 kg dítě :D

Jinak se ale máme fajn a užíváme si začínající léto. Nejvíc se momentálně těším, až dneska odpo vyrazím SAMA směr Praha, dítě nechám napospas tatínkovi (nebo naopak?) a vrátím se až v neděli dopo :D

3 komentáře:

  1. Naprosto vám rozumím. Někdy mám pocit, že se prostě všechno sype a já s tím nemůžu ani nic dělat. Třeba zrovna minulý týden jsem přes pojišťovnu zjistil, že mám na autě přeražený vin kód, který nesedí s tím, jaký je uvedený v pojistné smlouvě. Jak se to stalo, nechápu. Nejspíš už špatný nákup auta. Jenže teď řeším to, že jsem to auto de facto neměl pojištěné, ale pojistku jsem přitom platil. Prostě děs běs. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti ale teda vůbec nezávidím že tvoje mladá nemůže jít do školky. Vím jak moc omezující to pro mě během života s malou bylo, jen co je pravda. To si zase na druhou stranu pamatuji. Také vím jaké to bylo příjemné když jsem odstranila dětské zábrany a už se holka pohybovala statečně sama.

    OdpovědětVymazat
  3. Moje malá teď také nemůže jít do školy. Proto jsem si řekla že bych se mohla na internet zajít podívat a zjistit třeba jak se dá sehnat ta dotace na výměnu plynového kotle. Protože my už to nutně budeme potřebovat vyměnit, zejména tedy pak před zimou. To bychom tady v horách umrzli.

    OdpovědětVymazat