sobota 21. února 2015

Winter Run 2015 aneb nejdřív mega kosa ale nakonec svítíčko slunilo

Dnešní den byl opět ve znamení závodu a to 8 km na Ladronce a Winter Run. Ráno jsem vyrazila v 9 hodin od mamky směr Vypich. Oblečení jsem zvolila s ohledem na "vyhrožování" rosniček, že bude sluníčko a relativně teplo. Zapomněly ale upozornit, že než se toho okamžiku dočkáme, tak bude pekelná kosa. Na Vypichu jsem byla v 10 hod a sešla jsem se s kamarádkami z BŽB (Báječné ženy v běhu). Čekání na start tím rázem získalo mnohem příjemnější ráz ;-) srandičky, forečky a 11:30 už jsem se šinuly ke koridoru.

Těsně před startem sluníčko opravdu vylezlo a byla to paráda. Běželo se mi navzdory 2 kolečkovému závodu dobře. Jen po 2 km mi lehce ztuhly nohy, což mě těžce vyděsilo, ale povolilo to samo během 1 kiláčku. Finální sprint se mi povedlo ze sebe vymáčknout a ofiko čas je nakonec 42:09, 16.místo v kategorii a 116.místo celkově. Čistě mezi ženami bez ohledu na věk jsem byla 21., což je taky fajn a byla jsem první z BŽB :-)

Závod byl príma a teď mě čeká můj první závodní půlmaraton - Borecký 7.3.2015.

Žádné komentáře:

Okomentovat