čtvrtek 7. března 2013

Cácorka je uvítaná, cheesecake byl jedlý a čokošky ještě zdaleka nejsou snědené...

Moje děťátko je oficiálně občánkem našeho městečka a zbavila jsem se noční můry :) Seznámila jsem moje a přítelovo rodiče. Příležitost jako je Vítání se mi zdála na tuto trapnost jako stvořená, protože na neutrální půdě městského úřadu jsme si pěkně odbyli nejisté okukování a u nás doma už byly prvotní rozpaky za námi.

Vítání bylo poplatné velikosti a vyspělosti našeho velkoměsta, ale pěkné. I slzičku jsem uronila, když holčičky z místní školky zapěly "Vítej, vítej děťátko, vítáme tě mezi nááámi" :) Cácora byla mooc hodná a chovala se jako dáma - ve chvilce relativního ticha, kdy se jedna z holčiček nadechovala k pění sóla si malá mocně říhla tak, že zpěvačka málem zapomněla, která sloka je na řadě :D :D tak jsme se zasmáli, i pan starosta zacukal koutkama a jelo se dál.

Poté se u nás doma podávalo občerstvení a povídalo o dětech - jak jinak. Malá ležela uprostřed pokoje na zemi a předváděla své prostocviky :D Byla moc hodná.

Jo a cheesecake z knackebrotů chutnal dobře - samozřejmě v rámci možností použitých surovin. Pokud pečete něco z "náhražek" klasických prasáckých surovin, bez cukru a tuku, tak to prostě nikdy nebude chutnat stejně jako nezdravá varianta ALE já osobně si pochutnám víc, protože mě hřeje, že nejím až tak hříšné jídlo :)

No a jinak? Cvíčo dobrý, ale dnešní 2 chlebíčky, laskonka a cheesecake a průběžné zpracovávání Milka čokošky, Raffaela a podobným mlsek mi moc na psychice nepřidává.. :( bojim bojim, co ukáže v pondělí váha...a v sobotu ještě slavíme narozeniny přítelovo maminky...ach jo, už aby bylo toto za námi, udělalo se jaro a dalo se být pořááád venku ;)

2 komentáře:

  1. Máš někde receptík na ten cheesecake? :))
    Tím mlsáním se vůbec netrap, když zhřešíš jednou za čas, tak to tělu neuškodí, ba naopak. Dokonce i v odborné literatuře radí tzv. hřešící dny, kdy si člověk dá cokoliv, co má rád, ať už je to zdravé či nezdravé. Takže no stress. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. recept jsem dávala ve svém příspěvku Risk v kuchyni, inspirace zde http://hubneme-a-zhubneme.blogspot.cz/2013/03/jablecny-cheescake-cely-826-kcal-14-206.html ;) fakt je to moc dobré. Hřešící dny jsou OK, když je takový den JEDEN za čas, ale já už jedu de facto týden :( sice teda ne nějak extrémně, ale každý den mlsám něco....ale jak říkám, až se to dojí, tak zas bude na chvilku klid, protože když to doma není, tak jsem v pohodě a nemlsám - odolám a nekupuju to :)

      Vymazat