středa 6. března 2013

Risk v kuchyni

Rozhodla jsem se opět pokoušet štěstí v kuchyni a vyzkoušet své schopnosti :) Cílem byl tentokrát jablečný "cheesecake" ála Adele - recept ZDE a já moc děkuji za inspiraci!!

A jak to šlo? No....v první řadě, neměla jsem uvedené knackebroty, takže uvidíme, jak posloužily ty z Lidlu, které kupuju. Ve druhé řadě, mám šíleně hrozně blbý mixér, takže hmota zůstala poněkud hrubší. A ve třetí řadě, nemám malinký pekáček ani formu, takže jsem dělala 2 várky "korpusu" a náplň z velkého jablka, 250g Ricotty a 120g přesnídávky Hamánek. Prostě jsem to zas pojala spíš jako inspiraci a poměry a množství jsem pozměnila, takže děj se vůle boží :D

Bohužel, tento můj hokus pokus budu zítra podávat ke kávě mým rodičům, bráchovi, přítele rodičům a přítele bráchovi na oficiálním prvním seznámení rodit po vítání občánků :D To jsem střelec, že? Nevyzkoušený dezet, ještě ne přesně podle receptu a navíc netradiční "zdravá" varianta...

Každopádně mám sichr - pokud ráno nebude vypadat tak jak má (totálně nevěřím že to ztuhne!) tak cukrárna na náměstí to jistí ;)

Držte palce!

Žádné komentáře:

Okomentovat