pátek 31. května 2013

Léčím se&zdravuji plus malé shrnutí

Poctivé necvičení přineslo své ovoce a zdá se, že zánět ustupuje. Naordinovala jsem si KLID až do konce víkendu, takže stále bez cvičení. Ach jo. Bude to nakonec čt, pá, so a ne, takže bez 8 cvičení. Au. Mrzí mě to, ale lepší než to uspěchat a uhnat si rozjetí nemoci, antibiotika a K.O. na delší dobu ;)

V pondělí tedy začnu, ale zlehka. Dám si ráno BR Ph1 Workout 1 a večer možná Workout 2 a totéž i v úterý. Ve středu bych už ráda zkusila jet klasicky dál trojku a čtyřku. Uvidíme. Cardio si nechám až na pátek, protože si myslím, že po nemoci by člověk hned neměl jet ve vysoké tepovce.

Jinak květen se celkem nepovedl co se nachozených km týká - suma dělá jen cca 300 km. V dubnu to bylo o 120 km víc. Od začátku roku máme tedy v nohách a kočárku cca 1.600 km :)

11.5. jsem začala s Body Revolution (což už jsem ale psala) a mám za sebou tedy 3 týdny tohoto cvičení. Na nějaké závěry je sakra brzy, ale musím říct, že mě to baví a i když první dvě cvičení byla snadná, jsem ráda, že jsem si je poctivě odcvičila, protože jsem toho názoru, že Jillian sestavila program a měla k zařazení pozvolného zvyšování náročnosti důvod. To, že svým posilováním mám nějakou úroveň a nejsem tedy klasický začátečník totiž podle mě neznamená, že jsem se věnovala ve svých sestavách všem partiím a svalům, které budu při BR postupně potřebovat ;)

Zde je rekapitulace ze sporttesteru:
Training Sessions - kolikrát jsem cvičila
Duration - trvání cvičení (22 a půl hodiny, takže skoro 1 den :) )
Calories - 6935 kcal = 29.127 kJ spáleno
Distance - u běhu zadávám km, takže 22 km
ty nuly jsou zadaný target=cíl, který zadaný nemám


No a na závěr info z kuchyně a spíže - objednala jsem si Mixit (z důvodu 13% slevy) a SUPER. Více info později v samostatném článku. A včera jsem pekla koláč s pudinkem a rebarborou. Necelozrnný, slazený a normální! Skorotchánovi k narozkám jako můj osobní dárek :)


Snad budu opravdu v pondělí OK a začnu zas makat, protože nemám vůli nemlsat a už teď mám pocit, že to má negativní dopad na vydřenou figuru :(

2 komentáře:

  1. Já tě obdivuji, že dokážeš cvičit 2x denně. Nejsi pak moc unavená? :)) Já tady funím po jediném workoutu se Zuzkou a moc si neumím představit, že bych třeba cvičila ráno i večer. Něco jiného je, kdybych třeba ráno šla do posilky a večer plavat. To už jsou rozdílné aktivity, ale takto mi to přijde dost náročné. Smekám. :))
    Od Mixitu jsem si také objednala kvůli té slevě, ale ještě jsem neochutnávala, tak zatím žádné dojmy. :P Jsem zvědavá na ty tvé. :))
    Jinak přeju brzké uzdravení, snad už to co nevidět bude v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já cvičím Jill Body Revolution a zatím je to docela jednoduché, jsem na začátku a jelikož mám něco za sebou, tak to je trochu pod mým limitem. Někdo by řekl, že tím nedávám tělu výzvu atd atd ale já cvičím i pro přirozené vyrýsování svalů, pro kondici, pro ohebnost a nemusím se pokaždé zničit a zpotit jako blázen ;) Cvičím když malá ráno spinká, ale to budu mít brzy útrum, brzy přestane spát víckrát denně a budu si muset vystačit s jedním cvičením. Snad do té doby BR bude ve fázi kdy se u něj pořádně nadřu a bude mi to 1x denně ažaž :) Unavená jsem mnooohem víc když necvičím jako teď a do toho třeba malá pořvává (taky jako teď :D ). Dík, když mi takhle pěkně drží fitness holky palce, tak budu snad OK "vcukuletu" :D

      Vymazat