středa 15. května 2013

Sacharidové vlny aneb ušlechtilý název pro občasné mlsání

Zjistila jsem to, co asi už skoro všichni ví. Tělo prostě neošidím, neoklamu a ani nepřechytračím. Snažím se jíst zdravě a netláskat kraviny. Dokážu být několik dní vzorná, striktní a pečlivá. Večer si rozepisuju jídelníčky, hlídám si živiny, aby mi to nelítalo, plánuju si cvičení...a pak BUM. Stačí, aby cácorka měla své dny (teď jí rostou zubiska) a plakala dnem i nocí a tělo zvítězí nad rozumem a vůlí. Dnešek je toho zářným příkladem. Už 3x jsem si předělávala večeři na kalorických tabulkách, protože ŽERU. Udělala jsem totiž velkou chybu. Zkusila jsem jiné cuketové muffiny a jelikož se nepovedly, tak je neschovávám tátovi (je na služebce) a vzteky je žeru. Mysl a svědomí už po 3.muffinu křičelo "Dost! Budeš akorát naštvaná!!" ale prostě nevyspání a celodenní "pochovej mě", "zvedni mě", "polož mě", "uspi mě" prostě chce energii z něčeho sladkého.

Poslední dny se rozmnožily na stránkách různých fitness maniaků jako jsem já podobné články na téma "Kde je hranice mezi zdravým stylem a přehnaným řešením a výčitkami", takže i já se přidávám k těm z vás, kdo říkají a řídí se tím, že jedním takovýmhle dnem opravdu 5 kg nepřiberu. A i kdyby jo, tak se to dá zas napravit.

Muffin už si dneska nedám, ale dám si normální večeři i s pečivem a budu respektovat sacharidovou potřebu svého těla. Však ono další den zas bude potřebovat něco jiného ;)

3 komentáře:

  1. Bezva přístup! :))
    Také dokážu být vzorná, ale občas mi to holt ulítne. Se nezblázním, že. :D
    No stress, Jani. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík Kriss, mě to pak akorát mrzí, že si tím sabotuju tu dřinu, no...

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat