pondělí 20. května 2013

Pohyb, jídlo, cácorka - od každého trochu

Dlouho jsem nic nenapsala, nějak nebyl čas, tak to jdu napravit článkem Letem mým světem :)

POHYB
Původně jsem to nechtěla troubit do světa, radši, ale řeknu to. Zkusila jsem Body Revolution. Zatím mám za sebou 1.týden, je to brnkačka, ale pojedu to pěkně zodpovědně od začátku. I když všem známá Nikky doporučovala pokročilým začít až pozdějším náročnějším cvičením, tak já si třeba v tricepsech nebo břišácích teda pokročile nepřipadám. Jedu tak nějak podle rozpisu dle Jill, ovšem trochu fixluju a přidávám si. Je to na mě dost snadné, tak si dávám někdy 1 várku ráno a 1 várku večer ;) Taky běhám. No, běhám. Teď mám na 14 dní útrum (nemám hlídání), ale jinak obden 3 km zkouším a jde to. Už se u toho ani tolik nenadřu a jsem hrdá, že to dávám fakt během celé. Trvá mi to 17-20 minut. Trochu jsem teď omezila švihadlo, ale to se v těchto 14 dnech bez běhu zas otočí. Nějak mi to nešlo, no, tak jsem polevila, ale napravím to ;) No a samozřejmě stále chodím s kočárkem.

JÍDLO
Snažím se jíst správně, ale pořád mi to lítá. Hlavně bílkoviny. Někdy se to sejde, třeba dnes, a mám 90-100g (což je při váze 57 kg docela dost). Taky občas hřeším, ale snad ne moc. Včera pizza, dneska 2 řádky čokoládky. Ale co, když to není denně a není toho kýbl ;) Teď jsem si nakoupila zeleninku a budu se jí zas víc věnovat.

CÁCORKA
Jak byla hodná, tak se to trochu zhoršilo a začíná se vztekat. Už má trochu svojí hlavu, to je jasné, že si chce prosadit svou. V noci furt masakr a bída. Spím 22-0, pak do 2 nic moc a pak tak 2-4 nebo max 5 a vstáváme. Brr. Držím se, ale nevím nevím jak dlouho to půjde....Taky už má holčička 2 zuby. Sice nahoře místo dole (běžně všem rostou první dolní jedničky) ale neva, hlavně že nebude bezzubá :D


Takže takhle se máme my a jak se máte vy? :)

3 komentáře:

  1. Pokud je na tebe Body revolution snadné, tak prostě přeskoč na další týden. ;) Pokud i ty další fáze budou jednoduché, tak se na to vyprdni a najdi si těžší program. :))
    V jídle mám také občas pocit, že to trošku přeháním s bílkovinami, ale nemám ten svůj příjem nějak v malíčku, takže netuším, kolik g kterých živin přijmu. Teď na nějaké pořádné hlídání vzhledem k časovému pressu není moc čas ani nálada, myslím akorát tak na učení. :/
    Doufám, že děvčátko nebude příliš zlobit a nechá tě konečně vyspát. Určitě se brzy dočkáš. :)) Já si toto prožívala s maminou, když byl brácha malý. To jsme se tu nevyspali nikdo. :D V té době jsem chodila do školy s očima červenýma jak angorák. :D Ale neboj, časem se to začne lepšit. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kriss já si to stejně odcvičím ;) Beru to po etapě vlastního cvičení jako možnost odcvičit "pod vedením" pěkně všechny partie ;) baví mě to, má to řád a věnuju se i partiím které svým cvičením šidím, protože mě neba. Každý pohyb=dobrý pohyb a zajímá mě, jak mi to půjde postupně celé, proto nechci přeskakovat.

      Cácorka je podle horoskopů Dračice (čínský) a Lvice (klasický) tak má trochu omluvenku :-P

      Vymazat
  2. Já jsem zkoušela s Jill nějaké video a moc mě to neoslovilo. Co se jídla týče, myslím, že občasné hřešení je prostě třeba. Nedokážu si představit, že už nikdy neochutnám pizzu. To by nešlo!ale jednou za čas kousek se dá snést:) Co se pohybu týče s běháním držím palce, taky chvilku běhám a jsem na sebe vždycky pyšná, když doběhnu to co mám v plánu:)

    OdpovědětVymazat