pátek 10. května 2013

Zajímavá chuťovka - datlová tyčinka s ořechy z Lidlu

Nedalo mi to a rozhodla jsem se podělit o velice zajímavý mls :) Nevím, zda to byla náhoda, že toto měli v Lidlu v regálu a nebo se jedná o standardní sortiment, každopádně je to super mňamka. Díky této tyčince jsem dostala nápad na mlsání: zakoupila jsem samotné sušené datle a mandle a když mě honí mlsná, šoupnu do pusy najednou 3 mandle+1 datli a zamlsám si zdravě :)

Kupovaná tyčinka má složení:  86% datlí, 5% drcené lískáče a 4% sekané arašídy, dále rostlinný palmový olej a voda.

CENA 25,-Kč/bal. 5ks :)

Hodnoty kupované tyčinky jsou na kus 25g

  • Energie 340kJ/80kcal
  • Bílkoviny 1g
  • Sacharidy 14g
  • z toho cukry 13g
  • Tuky 2,5g
  • z toho nas.mast.kyseliny 0,63g
  • Vláknina 3,5g

3 komentáře:

  1. já dámské nedělám, už jen protože mi to drtí kolena :/ tyhle tyčinky sháním (cena je super vzhledem ke složení atd.) :)

    OdpovědětVymazat
  2. TAk tyčinky mě dost zaujaly! :))

    OdpovědětVymazat