úterý 27. srpna 2013

Karobový koláček z mikrovlnky

Dnes jsem měla chuť na sladkou snídani a jelikož jsem nechtěla péct buchtu, udělala jsem si rychlý koláček z mikrovlnky. Najdou se jistě tací, kteří mě teď odsoudí za tento nezdravý pokrm plný škodlivých mikrovln do pekla, ale já myslím, že 1x za 1/4 roku mi ani toto zlo díru do žaludku neudělá :-)

Ingredience:

  • 30 g mouky (dala jsme klasickou polohrubou)
  • 10 g kakaového pudingového prášku
  • 10 g karobu nebo kakaa
  • 3 g prášku do pečiva (já měla otevřený ten do perníku a taky to bylo OK)
  • 50 g bílého jogurtu
  • 25 ml mléka
  • 10 g sladidla (dala jsem med)


"Pečeme" v hlubším větším hrnku (500ml) na max v mikrovlnce tak 2-3 minuty.

Dnes jsem si k tomu udělala 50 g jogurtu s 30 g borůvek a bylo to super!



Pro milovníky čísel:
koláček: 951 kJ, B: 5,6g, S: 45g a T:3g, jogurt+borůvky: 200 kJ, B: 2g, S: 6,6g, T: 2g

Moje snídaně tedy celkem 1150 kJ, B: 7,6g, S: 52g a T: 11,3g

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. dík :) dokonce i celkem zasytil :-P a hlavně je to zas změna - měla jsem teď hodně kašičky...

      Vymazat
  2. porad nekde nejaka buchta z mikrovlnky a ja k tomu furt nemam nejak duveru:) asi bych to mela zlomit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem se toho taky bála a upřímně, nejsem si jeho "nezávadností" 100% jistá, ale jako změna a jednou za "uherskej rok" si myslím že neuškodí ;)

      Vymazat
  3. vypadá pěkně :) jeden čas jsem mikrovlnkový koláčky dělala moc ráda, pak jsem dělala v mikrovlnce i palačinky, ale teď už radši peču a stojím u toho déle - lepší chuť :)

    OdpovědětVymazat