čtvrtek 11. července 2013

Cvičení - co je u mě nového?



Asi už všichni víme, že tělo je potřeba stále šokovat a dávat mu nové cíle a výzvy. A proto jsem se i já rozhodla, udělat zas trochu změnu ve skladbě svého cvičení. Stále cvičím Body Revolution, ale po 2 měsících došlo k nějaké stagnaci mého zapálení do tohoto cvičení a trochu to flákám :( svou zásluhu na tom má ale především fakt, že jsem začala chodit 2x týdně cvičit s kamarádkami/matkami a k tomu o víkendech oba dny plus sem tam v týdnu s místními nadšenci.

Matkocvičení
Nápad se zrodil v hlavě mé a hlavě mojí kamarádky, která má taky cácorku (je o 4 měsíce starší než ta moje). S touhle mojí kamarádkou jsme taky začínaly na podzim s rychlochůzí a chodily jsme na túry s kočárkem :) Jelikož se mi jí povedlo zapálit pro Jill, napadlo jí, že bychom využily služeb místní Sokolovny a 2x týdně se tam teď scházíme - já s malou, M s malou a ještě 3 další maminky s dětmi. Samozřejmě, že cvičení podle toho vypadá. Pořád někdo brečí, někdo někam padá nebo něco papá a je třeba přerušovat, ale i tahle přerušovaná hodinka má efekt. A výpady nebo dřepy s 10 kilovým dítětem v náruči jsou taky zajímavé :) Jo a včera jsme cvičily se Cindy Crawford a bylo to fajn. Procvičila jsem svaly z jiných úhlů a navíc to byla hodinka, což je u mě nezvykle moc, cvičím teď většinou 30 minut ;)


Kruháče
Druhá změna, kruháče, jsou taky zásluhou té stejné kamarádky. Ona je totiž rodačka z našeho pidiměsta a proto má miliony známých a je tak skvělá, že mě mezi ně bere (já jsem se sem "přivdala" z Prahy). No a vzala mě i mezi nadšence do kruháčů. Takže v sobotu a v neděli od 10 hodin si s nimi dávám do těla. Doslova! Musím říct, že jsem na sebe hrdá, jak to zvládám :) Děláme různé cviky se sandbagem, medicinbalem, s gumami a podobně. Vždy 8-10 stanovišť, 30 sec cvičíme, 10 sec na změnu. Minule jsme po každém stanovišti měli skákání přes švího...je to 30 minut zápřahu, ale fakt se u toho člověk dostane až na dno sil. Zatím největší mazec pro mě byly ruské twisty s medicinbalem...na břicho jsem totiž marná. A jako třešničku nakonec si dáváme 10 minut břicho, kde jsem totálně nejmarnější...

Back on Pointe ( link )
Asi už to všichni znáte, ale já znala jen obrázky cvičení, ale ne stránku jako takovou. Včera jsem například zkoušela tento One Room HIIT a bylo to fajn. Zas změna, zas jiná skladba cviků, zas jiná intenzita. Chystám se vyzkoušet z tohoto webu co nejvíc sestav a pak si je podle nálady cvičit doma :)

Procházky
Bohužel, dítě už mi sezení v kočárku po hodince sabotuje, takže s dlouhými procházkami mám útrum. Od listopadu (předtím jsem si to neměřila a nezapisovala) jsem nachodila cca 2500 km, což je i tak super výkon.

Body Revolution
Jsem na konci Fáze 2, ale musím jí protáhnout, protože Workout 7 a Workout 8 mi dělají veliké problémy. Hlavně v sedmičce první okruh, kde se cvičí převážně ve vzporu. Dokud to nevydržím odcvičit celé, tak nemá smysl pokračovat do Fáze 3.

2 komentáře:

  1. Cvičení s maminkami je určitě super i z toho důvodu, že se dostaneš do kontaktu s lidmi. To je supr nápad! :)) A s dětmi to musí být zábava.
    Tak právě ruské twisty miluji! ♥
    A teda Back on Pointe vůbec neznám. :O Děkuji za tip. :))
    2500 km zní šíleně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. někdy je to s dětmi mazec-řvou zásadně když se dělají cviky, kde potřebuješ ruce a podobně :D

      já twisty taky miluju, ale víš jak to myslím :-P nenávidím každý náročný cvik :-P

      A ten web je super, jsou tam zas jiná cvičeníčka takže fajn změna

      Vymazat