sobota 27. července 2013

Vedro s cácorkou

Ach jo. Těšila jsem se na léto, jak budeme chodit po výletech a opálím se a prd. Venku je extrém a moje dítko mu nehodlám vystavovat. Takže jsme doma. Asi jsem srab, ale představa pečícího se dítěte v kočárku a čůrků stékajících mi po krku a dekoltu prostě pro mě není lákavá.

Jeden jsme strávily u kamarádky, která má bazén, ale jelikož totál vedro vyšlo na víkend, tak nebudeme prudit jejich rodinnou pohodu. Navíc slunce i dost štípe a nerada bych malou spálila. Takže jsme už několikátý den vždy celé odpoledne zalezlé doma. Zatím to šlo, ale dnes začíná být horko i tady :( Ach jo ach jo ach jo.

Nevím jak je tomu v jiných krajích naší vlasti, ale tady v Polabí jsou lesy plné komárů, takže když bylo do 30°C a chtěly jsme jít na procházku do stínu, tak jsme pro změnu přišly otrávené - já s rukama vykloubenýma od odhánění písklavého hmyzu a cácorka zpruzená, že jí furt něco otravuje, šimrá a kouše na kůži...

Doufejme, že po zítřku kdy má být FAKT parno se to trošinku umoudří a bude se dát jít ven i jindy než v 7 hodin ráno.....

4 komentáře:

  1. Chápu tě, že nechceš malou vystavovat horku a obdivuju tě, že to vedro doma přežíváš :) taky doufám, že se trošičku ochladí, takových 25°C by stačilo :) a s komáry tě taky chápu, já se kvůli nim v Chorvatsku v noci budila, protože mi furt bzučeli u ucha :D a dneska jsem si napočítala jen na nohách 34 kousanců :( mám asi moc dobrou krev :D

    a děkuju za milý komentář :) přeji hodně štěstí s tím, aby ti ty 2cm zmizely :) v tomhle pařáku se to shazuje špatně :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že prostě "anatomicky" mám dáno 70cm v pase a hotovo. Cvičím dost a špeku už tam moc není, takže prostě pas u mě neexistuje a mám smůlu. Ale pokud to bude to nejhorší v mém životě, tak je to dobrý :D

      My jsme si s malou naložily do kočárku repelent a gel na štípance, takže jsme ready, ale v tom vedru je to masakr, to fakt nejde.

      25°C ideální!!!

      Vymazat
  2. Taky to mame podobne, napustim pro malou na balkone bazen a je vystarano :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. my máme dětský bazének, ale cácorka si v něm ještě neumí vyhrát, je malinká a hned mi někam odchází a samozřejmě na slunce..tak jsme radši v chládku doma. Ale asi jí ho taky zas napustím a dám ho trochu do stínu..jinak mě doma klepne...i mě bolí tělo jak nemám pohyb a jen sedím a kroutím se nad pc, hračkami nebo nádobím..

      Vymazat