úterý 9. července 2013

Ochutnala jsem - Staropramen Sládkova limonáda

Dneska bylo teplo a i přes to jsem se rozhodla, že si dojdu zacvičit s kamarádkami na totál brutál kruháč (o tom bude info později, trochu teď zanedbávám Jill). No a po cvičení, totálně mokrá a hicující, jsem šla koupit chleba do naší večerky. Cvíčo jsem absolvovala bez cácorky, kterou hlídal tatínek a tak jsem mu koupila jako poděkování pííívo. A vedle piva jsem objevila svůj dnešní úlovek do repertoáru novinek. Staropramen Sládkovu jablečnou limču.

Chuťově je to zajímavá obměna po birellech, friskách (nebo friscích? :) ) a kofolách. Chuť je příjemně jablečná, bublinek možná až moc, ale to je o chuti každého z nás. Cena u nás ve večerce 24,-Kč. Za mě tedy v rámci kategorie dobrý a určo ještě někdy na zahnání vedro-žízně zakoupím ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat