úterý 12. února 2013

Hokus pokus s Jill

Rozhodla jsem se, udělat si malý test zdatnosti :) Původní plán byl ráno Jill 30DS Level 1 a odpoledne Level 2, ale nakonec jsem byla odvážná a naložila jsem si odpoledne Level 1 na rozehřátí a Level 2 jako bonus. A konečně dostala Jill ty pravý grády :) Ranní Level 1 mě příjemně probral a nabudil a odpolední double dávka dala zabrat. Normálně mi dává Jill taky do těla, ale nestíhám se nikterak extrémně zpotit, což tentokrát konečně klaplo. Hodilo to hodinu čistého času v pohybu, výdej 400kcal (1.680kJ) plus ráno 200kcal (840kJ), takže společně s procházkou 600kcal (2.520kJ) to máme dneska s výdejem moc pěkně = 1.200kcal (5.040kJ) ;)

Plán na zítra - ráno Jill Level 1, odpo se uvidí - nevím, v kolik se vrátí tatínek, aby hlídal malou, takže buď klapne opět dvojitá dávka, nebo jen Level 2 a nebo taky nic...uvidíme ;) Procházka bude, ale s ohledem na sníh ví bůh jestli to hodí aspoň těch 600kcal (2.520kJ)

Dobrou a zítra poreferuju, jestli mě konečně po Jill něco druhý den bolelo :-P

3 komentáře:

  1. ja som tiež akurát začala cvičiť s Jill, no teda musím povedať, že hned prvý trening bol makačka a to sa mi najskor zdalo, že aké ľahké :)

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať se cvičení daří ;) Jill má ty tréninky takové pěkně šmrncovní, že to rychle uteče a 30minut denně je na cvičení pro někoho právě tak akorát ;)

      Vymazat
  2. Mě taky vždycky nejvíc nabudí ranní cvičení! :) Je to super start do novýho dne. A držím palce v dalším cvičení ;)

    OdpovědětVymazat