úterý 19. února 2013

Jill 30 Day Shred - průběžné dojmy

Dneska jsem poprvé cvičila poslední, tedy 3.level a musím říct, že mě stále nejvíc baví ten první :) A není to tím, že je snazší. Řekla bych, že náročností jsou ty úrovně hodně podobné - aspoň pro mě. Baví mě všechny, ale první je mi typem cviků asi nejbližší. Začala jsem to už při druhé úrovni dělat tak, že cvičím jedničku jako "bonus" :) nejdřív jsem cvičila jako první jedničku a pak dvojku, ale po pár dnech jsem to otočila. Vyšší úroveň jedu naplno a nechci do ní jít unavená z prvního levelu. Takže dnes poprvé odcvičená trojčička a jako přídavek Level 1 s úpravami (kardio jsem cvičila se zátěží 0,5 kg v každé ruce).

Mám před sebou posledních 9 dní s 30DS a pak se uvidí, co to udělalo. Rozhodně už teď vidím pokrok v síle (nejvíc u kliků) a taky ubyl trochu tuk na břiše a jsou vidět trochu svaly.

Za 9 dní dodám konkrétní čísla - váhy a míry ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat