neděle 10. února 2013

Konec izolace, hurá!

Konečně je po chřipkové epidemii a můžeme vyrazit do širšího světa :) Teda ne že by byl úplně klid, ale do teď jsem s malou nechtěla jezdit moc MHD, aby nebyla mezi chrchlajícími lidmi, takže dnes konečně pojedeme ke kamarádce. Na celý den. Proto jsem si zacvičila vražedně poránu. Moc na to nejsem, hýbu se spíš v pozdějších hodinách, ale nechtěla jsem vynechat. U kamarádky budeme celý den, takže by to večer nemuselo vyjít a když už jsem se do té Jill pustila, tak pořádně! Dala jsem si 4.den Levelu 2 už v 6,30 a šlo to lépe než jsem myslela. Cácorka ležela celou dobu proti mě na své dece a měla z toho ohromnou prču, že máma dělá takové divné pohyby :D Ještě že zatím neleze, to pak budu mít útrum....

Cíl pro dnešní den - vystoupit o pár zastávek dřív a projít se aspoň trochu. Normálně máme tak 10-12 km denně, ale dneska budeme rády, když to hodí půlku....

Takže pěkný den všem a hurá na návštěvu!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat