sobota 9. února 2013

Sobota nesobota

Dneska ani s malou nevíme, že je sobota. Tatínek si odjel za svým koníčkem a my jsme samy doma, takže jako by byl všední den. Naštěstí se dítě umoudřilo a je dneska zlaté :) Oproti včerejšímu prořvanému dni balzám na nervy. Hraje si, nehlučí a nehučí a já mám čas brouzdat po netu a plánovat si trénink :)

Včera jsem si poprvé zkusila Jill 30DS Level 2 a zatím nic moc. Moc mě to nenadchlo. Ale to se snad zlomí, až budu cviky dělat s větší jistotou. Včera jsem se ani nezahřívala na rotopedu, protože jsem nevěděla, jak moc velká fuška to bude a nechtěla jsem se před startem vybíjet :) Takže dneska už si dám 10 min jízdy na zahřátí. Tím by mohl Level 2 trochu dát větší výdej, protože včera to nebylo nic moc...

Dnes je také 6. den mé "nesladké výzvy" a zatím se držím :) Jde ale spíš o psychiku, tělesně mi cukry nijak nechybí. Hřešila jsem na procházce balíčkem sucharů. Při víc jak 2 hod chůze s kočárkem je nuda a z nudy se rádo něco chroupe :) No a doma jsem to zazdila škvarkovou plackou. Ale jelikož ráno bylo na váze až neuvěřitelně nízké číslo, tak se pro jednou svět nezboří ;) /a mám o důvod víc šlápnout na rotopedu do pedálů/.

Žádné komentáře:

Okomentovat