středa 27. února 2013

Jillian 30 Day Shred je za mnou, jde se na Ripped in 30!

Uteklo to jako voda a 30 Day Shred mám za sebou. A dojmy? Super. Cvičení je zábavné, rychle utíká, při pravidelném cvičení je efektivní a jsou vidět a hlavně cítit výsledky. Jelikož jsem nebojovala ani s kily navíc a ani s extra centimetry navíc, tak na číslech to moc znát není. Vážím i měřím stejně až na -1cm na stehnech a -1cm na bocích, ale to může být i nepřesným měřením ;)

Jednotlivé levely mě vlastně všechny bavily, každý je jiný a každý mě bavil vždycky z 10 dnů tak 6-8 dnů :D Nebaví mě první dny, kdy mi ještě cviky moc nejdou, pak se to zlepší no a poslední dva dny už to chce změnu :) A proto jsem se vrhla na Ripped In 30 a zas jsem nadšená! Nové obličeje, nová hudba, nové cviky, nové prostředí a stará známá Jill :)

Takže mi držte palce, protože pokud se mi Ripped in 30 povede tak pěkně zvládnout jako 30 Day Shred, tak se vrhnu na Body Revolution a skončí legrace :D

...a pokud mě Body Revolution nechytne, tak si dám tyto dva měsíční programy klidně znovu!

1 komentář:

  1. Tak držím pěsti, ať ti to jde s Ripped in 30 stejně krásně jako při 30 Day Shred. :))
    A Body Revolution si nemohu vynachválit. Je to bezva program, akorát už mě teď ke konci moc nebaví, tak vůbec netuším, zda ho docvičím. :D

    OdpovědětVymazat