pondělí 18. února 2013

Zajímavé recepty z netu

Dnes jsem vyzkoušela dva zajímavé recepty :)

1. Nepečený moučník z vařených brambor od Kim
2. Llívanečky z banánů od Kriss

Moučník z brambor...zní to až strašidelně a neuvěřitelně, ale štěstí přeje odvážným, že? Opět jsem zjistila, že ze mě cukrářka, pekařka ani kuchařka nebude. Rozetřít těsto do formy pro mě prostě má pořád nějaký neodhalený grif, na který nemůžu přijít. Nicméně přípravu jsem podle instrukcí na webu zvládla a moučník se celkem vydařil. Bohužel jsem měla jen docela velký pekáček, takže mám jen krém-piškoty-krém a výsledný moučník je poněkud....těžký, hutný...chuťově super, možná by byl ještě lepší, kdybych nesolila vodu na brambory, ale dělala jsem to jedním vrzem s obědem :D

Lívanečky byly na svačinu. Trochu jsem pozměnila recept-dala jsem jen jedno vejce, místo druhého trochu mléka a místo proteinu trošku celozrnné mouky a otruby. Taky jsem byla líná a rozhodla jsem se udělat jednu palačinku. Chyba. Jelikož "těsto" je hodně nekompaktní, tak jsem nakonec stejně palačinku rozčtvrtila a obracela po částech :D Nevadí, hlavní je chuť a ta byla dobrá. Na mě moc banánová, ale co bych od BANÁNOVÝCH lívanců čekala, že :D

Takže závěr - holky děkuju za zajímavé recepty, opět jsem zjistila, že se mi NIKDY NIC nepovede na 1.pokus :-P Ale fiasko to nebylo, jen je prostor pro zlepšení ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat