pátek 15. února 2013

Moje blogománie mi obohacuje zdravý život!

Stal se ze mě blogomaniak :) Asi před týdnem jsem díky blogu Nikky http://mojetelo.blogspot.cz/ objevila kouzlo blogů s fitness a life style tématikou a totálně jsem tomu propadla. Do teď jsem byla odkojená pouze Zuzkou Light a jejím Bodyrockem, který je teda pro mě bez Zuz už pasé, ale po pročtení Nikkči blogu jsem teprve žasla "Jak jsem bez toho mohla žít???". Můj den tedy teď začíná (po obsloužení cácorky) tím, že si zapnu pc, načtu Blogger a sleduju, co nového se objevilo :) A opisuju zdravé recepty :D Hrozně ráda totiž jím a při své snaze o pěkné tělo proto docela trpím, že si musím hlídat příjem a/nebo složení. Někdy upřednostňuji kJ a někdy složení. No a díky holkám z blogů o zdravém životním stylu jsem objevila věci jako: kaše k snídani na milion způsobů, zdravé koláče, celozrnné pečení, domácí musli tyčinky, lívance z cottage sýru a podobně. Asi jsem do teď byla zaostalá a vlastně jsem zdravý životní styl jen tak parodovala, protože až teď to má ten správnej říz!!

Tímto tedy děkuji všem holkám jejichž weby mám ve svém seznamu a všem doporučuju probrouzdat je, pokochat se a stát se jako já pravidelným čtenářem, protože jen tak zjistíte jak si pochutnat, udělat radost svým chuťovým buňkám a zároveň potěšit své tělo zdravými a hodnotnými potravinami!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat