čtvrtek 7. února 2013

Kterak mi málem vytekly nervy

Dnes se moje děťátko opravdu vyznamenalo...jelikož dlouhodobě řešíme špatný spánek a následně nesnesitelnost bytí přes den z nevyspání, rozhodla jsem se (přes svůj odpor k tomuto typu "odchovu") spát s malou v noci společně ve své posteli. Záměr? Malá se dobře vyspí a přes den bude jak sluníčko :) Výsledek? V noci spala, já docela taky a prořvala skoro celý den. Po budíčku v obligátních 6 hodin jsme v 6,30 vylezly z pelechu a v 7 začaly árie na různá témata. V osm jsem se pokusila dítko uložit, aby si duclo, když je mu tedy tak ouvej, ale od té chvíle bylo ouvej hlavně mě..spát NEBUDU...nakonec usnula. Na 45 minut a pak pokračovala v řevu..

No, některé dny prostě stojí za to....

Pozitivní věc na závěr:
Malá byla aspoň 45 min hodná (samozřejmě když jí hlídal tatínek), takže jsem dnes úspěšně docvičila Level 1 a od zítra se vrhneme na dvojčičku :) .

Žádné komentáře:

Okomentovat