sobota 23. února 2013

Nedělní zdravé pečení

Sice nejsem moc hospodyňka, ale v neděli se pokouším péct :)

Dnes inspirace zde, děkuji Kriss a Zrzunce .

Koláč z ovesných vloček a kefíru
Pečeme cca 30 minut na 150°C
  • 1 hrnek kefíru (250g)
  • 1 hrnek ovesných vloček (100g)
  • 2 lžíce mouky - já dala celozrnnou žitnou (30g)
  • 2 lžíce kakaa (20g)
  • 30g třtinového cukru (nebo dle chuti, s 30g to není moc sladké, pozor)
  • 2 vejce
  • 1 prášek do pečiva
  • možno přidat ořechy, semínka....já přidala otruby a klíčky :)


Kalorické hodnoty 
(přibližně a na celou várku):
  • Energie 3700kJ (880kcal)
  • Bílkoviny 40g
  • Sacharidy 135g
  • Tuky 23g

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. podařilo se :) je to dobrota, díky moc za inspiraci!!

      Vymazat
    2. tak jsem uz pekla dvakrat,moc dobre...moc chvalim recept.Jen jsem si dovolila vylepsit,do testa jsem dala dve lzice domaciho cernorybizoveho dzemu a jedno nastruhane jablicko...klidne to snese obojiho i vic,moucnikse stane vice svezim...a kdyz uz chci luxus poliji vysokoprocentni cokoladou..mnam!!

      Vymazat
  2. V poslední době jsem se taky začal nebezpečně motat kolem trouby, až to začalo být manželce podezřelé. Vaření a pečení mě baví, ale byl jsem vždycky spíš na maso. Ale teď bych se rád naučil i nějaké dezerty a sladké pečení. Jako první byla na pořadu dne samozřejmě hrníčková bábovka podle receptu mojí babičky, která dělala krásně nadýchanou. Jen jsem vyměnil pár klasických věcí za zdravé alternativy. :)

    OdpovědětVymazat