čtvrtek 7. února 2013

Nesladká výzva podle Zuzky Light

Už ani nevím kdy jsem se "seznámila" se Zuzkou Light (její stránka zde) a zamilovala jsem se do ní :) Jednu dobu jsem cvičila výhradně podle jejích, tenkrát ještě Bodyrocker.tv, videí. Postupně jsem si vypilovala vlastní styl, ale to by bylo na jiné povídání. Dnes se chci pochlubit, že jsem už 4.den zvládla "No Added Sugar Challenge" aneb "Povoleny jsou jen přirozené zdroje cukru". Nesladím cukrem ani medem a pouze jsem si cvrnkla javorový sirup do neslazené rýžové kaše na snídani :)

Chybí mi cukr? Ano i ne. Sladká chuť je příjemná, je fajn na nervy i na pohodu, ale dá se bez ní být. Odolat sladkostem v krámě je někdy trochu těžší, ale taky to jde (což ale u mě způsobuje i fakt, že se snažím nedopovat kravinami). Takže na závěr - je to snazší než jsem čekala.

Můj plán do budoucna a tak trochu závazek
1 týden v měsíci striktně bez cukru (nepočítá se ovoce)
1 týden v měsíci je dovolen med a vysokoprocentní čokoláda v rozumném množství
1 týden v měsíci je povoleno výše uvedené a případně ochucený mléčný výrobek - max 1 denně
1 týden v měsíci je povoleno výše uvedené a 1 sladkost za celý týden typu Tatranka, Fidorka nebo rozumný kousek doma pečeného zdravého mlsání (cuketový muffin, mrkvová bábovka a podobně)

Týdny je možno v případě nouze (viz níže "návštěva u tchánů) přehazovat - měnit jejich pořadí.

Možné překážky
Mého přítele maminka má při každé návštěvě napečeno a při našich návštěvách její dílo leží celou dobu na stole a je neustále doplňováno...co s tím? Naštěstí se návštěvy konají o víkendu, takže i v případě, že se budeme nacházet v týdnu striktního neslazení, budeme už na jeho konci, takže je povoleno zařadit týden se sladkostí a povolená sladkost bude vyčerpána ;)

Odměna
Pokud vydržím toto dlouhodobě, bude mi odměnou snad trochu lepší figura a hlavně lepší pocit ze sebe samé a zdravější tělo :-P

Žádné komentáře:

Okomentovat