čtvrtek 7. února 2013

Začínáme aneb proč blog

Rozhodla jsem se přidat mezi nadšence blogů a založila si taky jeden :) Je mi (zatím) 26, mám (skoro) 6ti měsíční holčičku a už mi z ní solidně hrabe...a jelikož se mi už začíná samotné příčit to, jak zaplavuju facebookové známé, přátele a kamarády svými matkostesky, založila jsem si blog, který tyhle moje nářky snese...


Čemu se věnuju, co mě baví, co mě nebaví a co by mě asi i bavilo, ale nemám morálku s tím začít...?

Věnuju se svojí holčičce...24 hodin denně. Zatím. Nepůjde to ale takhle pořád. Nejen z důvodu omezené kapacity mých nervů, ale taky kvůli jejímu duševnímu zdraví (myšleno tak, že si i malá musí zvykat na jiné lidi, poznávat je a učit se s nimi vycházet).

Baví mě fitness, zdravý životní styl a nebo alespoň pokusy o něj, baví mě cvičit, koukat na videa se cvičením, zkoušet je a číst o tom, jak je zkoušejí ostatní.

Nebaví mě každou chvíli něco :) Skoro nikdy mě nebaví uklízet, ale když už se do toho pustím a vidím výsledky, tak to celkem jde. Nebaví mě nakupovat pro sebe oblečení, protože nesnáším zkušební kabinky. Nebaví mě hustý provoz..aut, lidí, cyklistů, bruslařů, důchodců... Prostě davy čehokoli a kohokoli, které mě brzdí v rychlé chůzi. Tu totiž miluju :)

Asi by mě bavilo dělat nutričního poradce, žel s ohledem na potřebné vstupní finance a nemožnost se tím uživit, odkládá se tato činnost na dobu "až vyhraju sportku" :)

2 komentáře:

  1. Tak to zbržďování čímkoliv/kýmkoliv také nemám ráda. Hlavně ve městě vždycky nasadím tempo, rychle chodím, tak bytostně nesnáším, když mi někdo/něco vleze do cesty. :D
    Nutriční poradkyni bych také ráda dělala, ale je to ještě věc vzdálená, kdo ví. :))
    Každopádně ať se ti ve světě fitness daří.
    Holčička ti určitě odpustí, když se jí nebudeš věnovat celý den od rána do večera, ale uděláš si čas také sama na sebe. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu. Doufám, že malá až povyroste, tak třeba bude trochu cvičit se mnou a prospěje jí to!

      Vymazat